duminică, 18 decembrie 2011

Cum sa scapi de mirosul de usturoi din par


Multe dintre voi s-au cam speriat ieri cand au citit in postarea de aici ca trebuie sa-si puna usturoi pe par. Well, va cred ca ati cam strambat din nas si ca sunteti reticente in ceea ce priveste tratamentul. Sau vreti chiar sa renuntati la usturoi (care este foarte important) doar ca sa nu va puta parul. Insa am gasit nu una, ci doua solutii la problema mirosului, extrem de ieftine si la indemana.

In primul rand, aveti grija sa nu patrunda niciun pic de pulpa de usturoi in tratament, este extrem de important sa fie DOAR ZEAMA. In al doilea rand trebuie sa precizez ca mirosul dispare complet dupa cel mult 12 ore. Imi cer scuze ca nu am mentionat ieri, eram complet zapacita si grabita cand am scris postul. In cazul in care vreti sa plecati undeva la scurt timp dupa ce ati facut acest tratament, puteti recurge la una din metodele de mai jos. Sau la ambele, dupa cum va convine:


  1. Dupa ce ati aplicat tratamentul, l-ati lasat sa actioneze, v-ati clatit si samponat, puteti sa va clatiti din nou parul cu urmatorul amestec: ¼ cana otet de mere si o cana cu apa. Da, stiu, o sa va ganditi: “Dupa ce imi pute parul a usturoi, acum o sa puta si a otet?!?”. Ei bine, nu, nu o sa miroasa si a otet. In primul rand, otetul anuleaza aproape complet “mireasma” usturoiului, iar in clipa in care o sa va uscati pe par, o sa dispara si cel al otetului. Daca vreti sa fiti absolut sigure ca nu va exista niciun fel de miros in par, puteti sa dati cateva jeturi de apa rece pe lungimea parului.

  1. A doua solutie ar fi sa va ungeti parul cu un ulei esential. Nu, nu din acela volatil, folosit la improspatarea aerului din camera. Mergeti la Plafar si cereti un ulei de esential de lavanda / portocala / trandafiri si ce mai au ei pe-acolo, ca nu-mi vin toate in minte. Procedati la fel ca mai sus: dupa ce ati aplicat tratamentul, l-ati lasat sa actioneze, v-ati clatit si samponat, intindeti DOAR PE LUNGIMEA PARULUI uleiul esential cu mireasma dorita. EVITATI RADACINA, pentru ca in caz contrar, parul se va ingrasa extrem de repede. Dupa cum spuneam, intindeti uleiul pe lungimea parului si lasati sa actioneze cam 15-20 de minute. Daca simtiti nevoia, dupa 10 minute, puteti sa mai aplicati cateva picaturi. Dupa ce expira timpul, va uscati pe par fara sa va mai clatiti, apoi va coafati ca de obicei. Eu am folosit ambele metode, si impreuna si separat, iar parul nu a mai mirosit aproape deloc a usturoi (a se citi ca trebuia sa-si bage cineva nasul adanc in parul meu si sa traga cu putere ca sa simta).


Sper sa functioneze si la voi cele doua metode si astept sa-mi dati de veste. Poze nu am postat pentru ca… nu am avut la ce, nu e nimic complicat.

                     Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...