joi, 22 decembrie 2011

Masti anti-cuperoza NETESTATE


         Mai sunt cateva zile pana la Craciun, dar zau daca eu simt spritul sarbatorilor de iarna. Am fost la plimbare sa admir orasul decorat si luminat, sa gust vin fiert si sa simt miros de dulciuri (specifice nemtilor, dar asa mi-e un dor de cozonacii nostri :( ). Si nici vremea nu ajuta, ploua de parca ar fi toamna sau primvara sau orice, numai iarna nu. Iar fulgii de nea care cad din an in Paste se topesc instant. In sfarsit, sper sa-mi mai revin dupa ce fac bradul. Si acum gata cu palavrageala, sa trecem la treaba.
       Stiu ca in prima postare am spus ca tot ce voi publica pe blog voi testa pe pielea mea, insa unele retete nu au absolut niciun efect la mine, din simplul fapt ca nu am acnee, sau riduri sau cuperoza. Acum cateva zile, Bianca Onofrei mi-a cerut pe FB sa postez macar o reteta pentru combaterea rosetii pielii. M-am conformat si astazi va arat nu una, ci trei astfel de remedii. NU AM TESTAT ACESTE RETETE DEOARECE NU AM UN TEN CU ROSEATA (SAU CUPEROZIC),  CA ATARE NU S-AR FI VAZUT NICIUN REZULTAT.


                                  Ce este cuperoza?
Ca sa stim ce tratam, trebuie sa stim cu ce ne confruntam, nu? Cuperoza este o inflamatie cronica a glandelor cutanate ale fetei, intalnita la toate tipurile de ten si care se manifesta sub forma de vinisoare rosii sau vinetii. In principiu, cuperoza afecteaza pometii, nasul fruntea si, rar, barbia.

My philosophy este ca, atunci cand te confrunti cu probleme mai delicate ale pielii, sa consulti un medic, caruia sa ii prezinti si metode naturiste de “tratare”. REPET, nu am avut niciodata cuperoza, nu am folosit aceste masti si recomand mai intai un consult medical. Public acest post doar pentru a onora cererea Biancai, deoarecenu va exista niciun request pe care eu sa nu il indeplinesc.

  1. Pentru prima masca aveti nevoie de
  • doua linguri de argila
  • doua lingurite cu miere
  • 20 de grame de infuzie de cimbru – infuzia se obtine astfel: o lingurita cu varf de cimbru este oparita cu un litru de apa fiarta. Se lasa sa se “aseze” putin, apoi se strcoara si se foloseste sucul rezultat.
Cele trei ingrediente se amesteca bine si se aplica pe fata, lasandu-se pana cand se usuca aproape complet. Apoi clatiti cu apa calduta. Este recomandata folosirea mastii seara.

  1. Pentru a doua reteta sunt necesare un castravete mic si argila (din nouJ ). Castravetele se rade pe razatoarea mica, apoi se stoarce printr-o sita fina. Sucului rezultat i se adauga o lingurita de argila, se amesteca bine si se lasa deoparte un sfert de ora. Va rezulta o pasta groasa, dar extrem de fina, care se aplica pe intreaga fata, inclusiv in zona ochilor si se lasa sa se usuce, apoi se spala fata cu apa calduta. Masca se aplica o data pe saptamana.

  1. Pentru ultima masca aveti nevoie de doua albusuri, o jumatate de castravete, doua linguri de drojdie si apa. Albusurile se bat spuma , castravetele se da pe razatoarea mica, apoi se amesteca totul cu drojdia si se dilueaza cu apa pana se obtine un fel de pasta. Se aplica pe fata, se lasa circa 10-15 minute si se indeparteaza cu apa calda.


           Acestea sunt cele trei masti anti-cuperoza pe care eu le aveam in caiet, sper sa va fie de folos. De asemenea, va recomand apa termala de la Avene. Eu o folosesc pentru a-mi demachia tenul, pentru a scapa de cele doua-trei cosuri care-mi apar cand si cand, pentru a trata arsurile de soare, arsurile de la gatit, iritatiile etc. Insa inainte de a incerca mastile, va recomand din nou sa consultati un medic bun. Nu vreau sa devin enervanta cu chestia asta, dar cu anumite afectiuni nu este de joaca si nu vreau sa ma injurati daca patiti cine stie ce. Iar daca vreti numele unui medic dermatolog bun, eu vi-o recomand pe Mihaela Leventer. Dna doctor m-a tratat acum ceva ani cand mi-a cazut parul extrem de mult din cauza unui soc nervos, iar la acel moment simplele tratamente nu mai erau suficiente.  

Spor la treaba si sa-mi dati de veste cat de bune au fost mastile pentru voi.

Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...