miercuri, 21 decembrie 2011

TAG: Cinci produse sub 5 euro


Hey, girls. Dupa mult timp de cand a fost lansat, am preluat si eu acest TAG de la Miss RuxiRux. Trebuie sa prezint cinci produse sub 20 de lei (respectiv 5 euro), dar sincer mi-a fost greu sa aleg doar atatea, pentru ca am mult mai multe produse sub acest pret. Majoritatea creioane de ochi :D. Sa incepem. Ah, uitasem sa va spun ca nu mai tin minte pretul tuturor, insa stiu sigur 100% ca am dat pana in 5 euro pe fiecare. Am cautat preturile pe net si nu le-am gasit :|, asa ca va voi spune aproximativ.

  1. Eyeliner gel de la Catrice - undeva intre 3-4 euro. 










L-am cumparat special pentru a recrea un look al Iuliei Badita si… cam atat. Desi imi place extrem de mult culoarea si se aplica bine, l-am folosit doar cu acea ocazie si nu imi vin in minte machiaje la care l-as putea “combina”. Special pentru el am cumparat si o pensula, care a costat tot pana in 5 euro, dar nu am prezentat-o pentru ca depaseam “norma” de produse :)).

 
2. All over cover stick de la ELF -  astuia ii stiu pretul: 1,79 euro. 













Sunt foarte multumita de el. Miroase bine si il folosesc ca baza pentru farduri, iluminator si chiar baza pentru ruj. Iar pretul este mai mult decat bun.




3. Quad Flormar, nuanta 402 – din cate tin minte, costa 18 lei.




Cred ca toate, sau daca nu, macar majoritatea dintre voi cunoasteti fardurile Flormar. Am fost destul de reticenta cand l-am cumparat, insa spre surprinderea mea fardurile sunt pigmentate, rezista multe ore si sunt foarte usor de blenduit. Mie imi plac foarte mult fardurile lor.



4. Blush duo Catrice – cred ca vreo 4 euro.

 
Culorile sunt pigmentate, usor sidefate si pretty “buildable”. Culorea inchisa o folosesc ca blush, iar pe cealalta pe post de iluminator. Sunt multumita de el.




5. Pudra translucida fix & matte Essence – pretul e undeva intre 4-5 euro. 













O folosesc atunci cand vreau un look natural, soft. N-am ce sa spun despre ea, este buna si atat :). Daca descopera una dintre voi ca e mai scumpa, inseamna ca am luat-o la reducere, pentru ca stiu sigur ca nu am dat mai mult de 5 euro pe ea.


Dau si eu TAG-ul mai departe tuturor fetelor care trec “pragul” blogului meu.

Va pup si fiti frumoase.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...