sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Intoarcerea in copilarie: continuari ale filmelor Disney


     In vreo trei ani voi schimba prefixul, dar cu toate acestea copilul din mine inca exista si nu da semne ca ar pleca undeva prea curand. Sunt o fana infocata a desenelor animate, iar cele marca Disney sunt fara indoiala preferatele mele. Vreau sa le am tot timpul la indemana, asa ca am stocat pe un hard extern toate desenele copilariei noastre, de la “Ariel” pana la “Peter Pan”, dar si unele mai noi, precum “Atlantis: The lost empire”. Insa povestile personajelor noastre dragi nu se limiteaza la un singur film, cel stiut de noi, ci continua. Am fost extrem de fericita cand am descoperit ca cei de la Disney au facut continuari ale desenelor animate vechi si, cum era de asteptat, nu am ratat niciun sequel.
     Zilele trecute mi-au spus cateva fete ca nu stiau de sequel-uri, asa ca m-am gandit ca ar fi frumos si distractiv sa va prezint filmele. Nu o sa va spun despre ce este vorba in desene, pentru ca nu vreau sa va stric bucuria de a le viziona. Doar o sa va dau titlurile, anul aparitiei si o sa pun pozele oficiale.
Stiu ca este o postare care nu are legatura cu tema blogului, insa ma gandesc ca poate multe dintre voi s-ar bucura sa vada prin ce aventuri mai trec Ariel, Cinderella, Belle si alte personaje dragi noua. 


The Little Mermaid II: Return to the Sea (2000) 





The Little Mermaid: Ariel's Beginning (2008) 




Cinderella II: Dreams Come True (2001) 




Cinderella III: A Twist in Time (2007) 




Mulan II (2004) 

 



Pocahontas II: Journey to a New World (1998) 




The Jungle Book II (2003) 





Bambi II (2006) 





Lady and the Tramp II: Scamp’s Adventure (2001) 




Beauty and The Beast: The Enchanted Christmas (1997) 

 




Belle’s Magical World (1998)  

  



The Lion King II: Simba’s Pride (1998)




The Hunchback of Notre Dame II (2002) 





Tarzan II: The Legend Begins (2005) 





The Fox and the Hound 2 (2006) 





Aladdin: The Return of Jafar (1994) 




Aladdin and the King of Thieves (1996) 





Atlantis: Milo’s Return (2003) 
 


 
Tarzan & Jane (2002)




Return to Neverland (2002)


  



                                           101 Dalmatians II: Patch's London Adventure (2003)
 

Cam astea ar fi filmele, sper ca nu am uitat niciunul. Va urez vizionare placuta :)

               Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...