miercuri, 25 ianuarie 2012

Masca de fata cu avocado pentru ten matur


     Astazi o sa va prezint o masca de fata potrivita potrivita tenului matur, cu riduri si uscat. Masca este pe baza de avocado, un fruct ce hraneste pielea cu microuleiuri si acizi grasi, fara insa a lasa o pelicula grasa pe fata. Daca stau sa ma gandesc bine, ar fi potrivita si pentru un ten normal. Dar haideti sa vedem despre ce este vorba.

                                            Ce va trebuie?
     Una bucata fruct avocado, una bucata ou si una bucata miere… Pardon, una bucata sticla cu miere. Mai exact: trei linguri avocado, trei linguri miere si… un galbenus cu ou. Ar fi minunat daca ati avea in casa un blender, caci va ususreaza munca enorm. 




     Taiati fructul bucatele mici, apoi adaugati mierea si galbenusul de ou.     





     Aceasta masca trebuie sa aiba consistenta unei paste, iar eu m-am gandit ca daca tai bucatile de avocado mici si le zdrobesc putin e ok. Am crezut gresit, dar din greseli invatam. Ia uitati cum arata masca mea. 





     Dupa ce m-am chinuit sa strivesc avocado manual si l-am “alergat” prin tot castronul, folosind un zdrobitor de usturoi, m-am gandit sa pun totul in blender. Iar in mai putin de doua minute am obtinut minunatia aceasta de pasta. 



                                       Cum procedati?
     In primul rand, trebuie sa mentionez ca intreaga cantitate de masca va ajunge fie pentru a o aplica pe fata, gat si decolteu, fie pentru a folosi jumatate acum si jumatate data viitoare. Folosind o pensula (e de preferat, eu am una de fond de ten de exemplu), intindeti masca pe fata (respectiv gat si decolteu, daca doriti), si o lasati pana se usuca. Apoi spalati cu apa calduta.



Rezultate:
Tenul meu este hidratat, catifelat si moale, insa nu am avut alte rezultate pentru ca nu am riduri. Aceasta masca ar trebui sa atenueze liniile si ridurile dupa aproximativ o luna, o luna si jumatate de utilizare, fiind aplicata saptamanal. De asemenea, tenul va fi mai luminos si va parea mai “proaspat”.
P.S.: Ignorati roseata de pe obrazul drept, am avut o reactie alergica la after-shave-ul lui hubby :|



 

Sper sa va placa masca si astept sa-mi spuneti cat de buna a fost.


                 Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...