miercuri, 18 ianuarie 2012

Masca de par hranitoare si regeneranta cu ovaz

     In urma mini-sondajului pe care l-am facut pe FB (la care ati raspuns doar cateva, din pacate), ati decis ca postarea de astazi sa fie o masca de par. Asa ca astazi am pentru voi o masca potrivita tuturor tipurilor de par, care hraneste scalpul, intareste radacina firului de par si combate caderea parului.
Later edit: Atentie, insa, daca aveti probleme mai mari in ceea ce priveste parului, va recomand sa incercati tratamentul acesta, are o actiune mai puternica. Intr-adevar, masca de par cu ovaz intareste radacina firului de par si previne caderea parului, insa doar daca este vorba de ceva mai putin grav.

Ce va trebuie?
     Ulei de migdale, fulgi de ovaz si lapte. Daca aveti parul gras sau daca pur si simplu nu gasiti ulei de migdale, il puteti inlocui cu cel de masline. Cantitatile sunt urmatoarele:
-         o jumatate de ceasca fulgi de ovaz
-         trei linguri cu ulei de migdale / masline
-         o jumatate de ceasca lapte
     Daca aveti blender, va recomand sa puneti toate ingredientele acolo si sa le mixati bine. Este foarte important ca ovazul sa fie maruntit cat mai bine.
     Daca nu aveti blender, turnati laptele peste ovaz, lasati cateva minute sa se inmoaie si il zdrobiti cat de bine puteti. Apoi adaugati uleiul.
Eu am dublat cantitatile pentru ca am (aveam, m-am tuns intre timp) parul lung. 










Cum procedati?
Va spun din start ca este acest tratament este mai greu de aplicat, asa ca pieptanati parul foarte bine si descurcati toate nodurile. Masca se va intinde pe parul uscat, incepand de la radacina spre varfuri, masand usor scalpul. Va acoperiti capul cu o casca de dus / punga din plastic si un prosop cald, apoi lasati sa actioneze 30 de minute.
Daca nu ati reusit sa zdrobiti bine ovazul, nu doar ca va fi greu sa-l intindeti pe par, dar va fi dificil si sa-l clatiti, asa cum am patit eu (era miezul noptii cand am facut masca si ma injurau vecinii daca bagam blenderul in functiune). In acest caz, trebuie sa procedati la fel ca si in cazul mastii cu banana: clatiti bine parul, il “ungeti” cu balsam si il pieptanati bine cu degetele, clatiti bine de tot si va spalati cu sampon.




Rezultatul:
Ei bine, rezultatele se vor vedea inca de la prima aplicare. Veti observa ca va cad mai putine fire, parul este mai stralucitor, mai sanatos si mai rezistent. Recomand folosirea acestei masti o data pe saptamana, pe o perioada de… cat vreti voi, ca nu are limita :).




Ignorati-mi vartejul :))




Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...