sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Primul meu giveaway 100 de followeri – deschis international - INCHIS


    Fetelor, ieri mi-ati facut una dintre cele mai placute surprize pe care le-am avut in ultima vreme. Va spun sincer ca nu ma asteptam ca dupa numai o luna de bloggerit sa ajung la 100 de followeri. Insa am reusit, iar asta doar multumita voua. Incerc sa fiu cat mai mult pe placul vostru, sa va indeplinesc cererile cat mai repede posibil si sa am postari cat mai diversificate, pentru a va mentine atentia asupra blogului meu. Va multumesc pentru ca ma cititi, ma sustineti si si ma criticati. Sincer, chiar am nevoie de criticile voastre (constructive) pentru a putea fi mai buna in ceea ce fac. Dar ce mod este mai bun pentru a va multumi daca nu un giveaway?     

      Tanananna. Iata premiul:

      -         BB Cream de la Garnier – mie mi-a placut tare mult si vreau sa va dau si voua ocazia de a-l testa, mai ales ca nu se gaseste in Romania.
-         Garnier HautklarAktiv – perie pentru curatarea fetei si a punctelor negre
-         Un quad
-         Un ruj / gloss
-         Doua oje
-         Un blush, bronzer sau highlighter
     Din cate stiu eu, niciunul dintre produsele de mai sus nu este disponibil in Romania in acest moment. Produsele vor fi cumparate din banii mei, dupa ce voi desemna castigatoarea, dintr-un motiv foarte simplu. Nuanta BB Cream-ului, a quad-ului, ojelor si blush-ului (bronzerulului sau highlighterului) vor fi alese de castigatoare, de pe site-urile Garnier, respectiv Catrice si Essence.

     Giveaway-ul incepe astazi, sambata - 21 ianuarie, se termina sambata - 4 februarie, la ora 23.59 si este deschis international. Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul random.org si va fi anuntata duminica - 5 februarie. Ea va fi contactata de catre mine prin intermediul adresei de mail pe care mi-o va lasa in formularul de inscriere – cerere obligatorie. Are la dispozitie 48 de ore sa-mi raspunda, in caz contrar voi desemna prin random.org o alta castigatoare.

     Regulile sunt foarte simple si tocmai de aceea va rog sa fiti foarte atente atunci cand completati formularul. Nu accept link-uri care nu sunt publice, nu accept inscrieri duble. Daca faceti postare pe blogul vostru, nu copiati textul meu, ci faceti o postare proprie in care sa fie inclus un link direct catre pagina GA-ului. Va rog, fiti foarte atente, pentru ca mi-ar parea rau sa existe descalificari.

     In cazul in care nu castigati, sa nu va para rau. Voi mai organiza multe giveaway-uri, cu premii atractive.

     Multa bafta. Va pup si fiti frumoase.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...