luni, 2 ianuarie 2012

Tips and tricks pentru a fi fresh dupa petrecerea de Revelion


     La multi ani, dragele mele, va urez din inima sa va aduca 2012 tot ce nu v-a adus 2011 si sa vi se implineasca toate dorintele. Cum ati petrecut de Revelion, cum v-ati inceput anul, ce rezolutii aveti pentru 2012? Si cel mai important, cum va simtiti dupa o noapte de nesomn, distractie si dans? Eu nici acum nu ma simt tocmai odihnita, desi in noaptea de Revelion m-am culcat destul de devreme. Chiar si asa, am observat ca jumatatea de noapte pierduta si-a pus amprenta pretty bad asupra tenului meu. Asa ca ieri am pus in practica cateva mici trucuri, care m-au ajutat sa estompez cat de cat cearcanele si sa am un ten mai fresh. Iata care sunt:


  1. Remediu pentru ochii umflati si cearcane:
     Eu una m-am trezit ieri dimineata cu ochii atat de umflati si cearcane albastrui asa de evidente, de zici ca am fost sacul de box al lui Bute toata noaptea. Cel mai cunoscut “remediu” in acest caz este, fara indoiala, castravetele. Ei bine, nu si singurul. Ceaiul negru sau ceaiul verde ajuta la fel de bine la dezumflarea pleoapelor. Ce aveti de facut: intr-o cana puneti doua pliculete cu ceai, turnati peste apa fiarta, lasati timp de 10-15 minute. Scoateti plicurile din cana, le stoarceti, apoi le puneti pe o farfuriuta, le bagati in frigider si le lasati 10 minute. Apoi, le puneti frumusel pe ochi si, intinse pe pat si relaxate, le lasati sa-si faca efectul timp de (yet again) 10 minute. Dupa ce le indepartati, va recomand sa va clatiti putin fata, caci ambele ceaiuri au prostul obicei de a lasa pete. Si iata cum pleoapele au revenit la dimensiuni normale, ca sa zic asa, cearcanele sunt mai putin vizibile si ochisorii mai luminosi. La fel de bine puteti folosi ceai de musetel sau lapte rece.

  1. Exfolierea:
     Mai mult ca sigur inainte de petrecere v-ati rasfatat tenul cu diverse tratamente cosmetice, iar inainte de culcare, v-ati demachiat. Insa aceasta nu inseamna ca tenul este perfect curat: probabil ca ati stat in fum de tigare, ati dantuit si ati transpirat sau poate ati iesit afara pentru a vedea / lansa artificii si fumul provocat pe acestea s-a depus, fara indoiala, si pe pielea voastra. Pentru a scapa de impuritati, exfoliati fata folosind un amestec dintr-o lingura de malai si o jumatate de lingura bicarbonat de sodiu. Folosind acest amestec, frecati fata umezita, apoi clatiti cu apa recisoara. Tenul va arata mai luminos dupa folosirea acestui scrub.

  1. Comprese cu galbenele sau menta.
     O alta modalitate de a indeparta oboseala de pe chip este sa folosesti o infuzie de galbenele. Totul este foarte simplu: intr-o cana cu apa clocotita puneti doua linguri cu flori de galbenele (sau menta), adaugati o lingurita de miere, apoi lasati la infuzat timp de 20 de minute. Inmuiati cateva dischete demachiante in amestec, apoi tineti-le pe fata timp de 10-15 minute. La final, clatiti-va cu putina apa rece. Oboseala va disparea de pe chip in scurt timp.

  1. Inviorarea tenului
     Puteti sa va recapatati tonusul facial printr-un simplu masaj care dureaza doar cateva minute. Cand aplicati crema de fata, masati muschii fetei de sus in jos si dinspre centru spre exteriorul fetei. Folositi-va toate degetele si faceti miscari usoare, de mangaiere, fara a brusca sau intinde pielea. Aceste miscari lumineaza si calmeaza pielea, insa daca vreti sa capatati putina culoare in obraji, folositi metoda veche: ciupiti-va pielea usor, pana cand prinde o culoare rozalie. Cat despre zona ochilor, aceasta trebuie masata prin miscari circulare, din coltul interior al ochiului spre tample.

     Sper sa va fie de folos sfaturile mele si sa fiti fresh in no time. Astazi am vrut sa postez initial look-ul pe care l-am purtat de Revelion, insa nu stiu cat de interesant ar fi fost pentru voi si, in plus, m-am gandit ca v-ar ajuta mai mult aceste tips and tricks. Daca vreti totusi sa vedeti machiajul meu de Rev, dati-mi de stire.


                                          Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...