joi, 9 februarie 2012

Crema de maini reparatoare homemade


     Hello, ladies.
     Stiu ca in ultima perioada am ignorat total partea de ingrijire si produse homemade a blogului insa, dupa cum am promis si pe Facebook, imi voi lua revansa.
     Dupa cum stiti, iarna am mari probleme cu mainile, din cauza gerului: imi crapa pielea, se descuameaza, ba chiar sangereaza. De fapt, o sa vedeti si in poze ca mi-au ramas unele cicatrici. Va spuneam in postarea aceasta cat sunt de incantata de tratamentul pentru maini cu ulei de masline si miere si cat este de benefic. Din pacate insa, nu am mereu la dispozitie 30 de minute pentru a-l aplica, iar crema mea obisnuita de maini (Nivea) nu face fata pe o astfel de vreme. In plus, am si pierdut-o, nu intrebati cum, ca nu stiu.
     Astfel, am decis sa caut o “reteta” pentru o crema de maini homemade care sa includa si ulei de masline. Am gasit o multime, insa cea pe care v-o voi prezenta este cea mai simpla si ieftina. Si cel mai important, extrem de eficienta.





                                         Ce va trebuie?
     Trei ingrediente foarte simple: ulei de masline, ulei de nuca de cocos si ceara de albine. Ceara de albine o gasiti in orice piata si nu este deloc scumpa, tata mi-a cumparat o jumatate de kilogram cu aproximativ 15 lei. Facultativ, daca va deranjeaza mirosul emanat de ceara de albine, puteti adauga o picatura, maxim doua de ulei esential cu aroma preferata. Eu nu am folosit, pentru ca nu m-a deranjat mirosul.



     Cantitatile:
     O jumatate de ceasca ulei de masline, o jumatate de ceasca ulei de nuca de cocos si o jumatate de ceasca ceara de albine. Ceara e ceva mai greu de taiat, iar eu am pus din greseala putin mai mult, insa nu este nicio tragedie. Chiar si asa, crema de maini mi-a iesit perfect.







                                      Cum procedati?
     Puneti toate cele trei ingrediente intr-un borcan (eu am folosit unul de gem), iar apoi asezati recipientul intr-un vas cu apa, pe care il puneti pe foc. Trebuie sa asteptati pana cand uleiul de cocos si ceara se topesc complet, proces care dureaza circa jumatate de ora. La mine, cel putin, atat a durat.
     Dupa ce ulei de cocos si ceara s-au topit complet, turnati lichidul intr-un recipient, unde doriti sa pastrati crema. Am folosit un castron, acoperit cu un capac, pentru ca altceva nu am avut la indemana.
     Lichidul se va raci si intari foarte repede, astfel este nevoie sa amestecati tot timpul in el pentru a avea consistenta unei creme.












                                           Rezultatul:
     Veti obtine o crema fondanta si foarte emolienta, care va hrani pielea in profunzime. Nu va asteptati sa fie absorbita imediat de piele, va dura aproximativ jumatate de ora pana cand se va intampla acest lucru.



     Cum recomand eu sa o folositi:

     Seara, inainte de culcare, masati-va mainile si cuticulele cu aceasta crema, iar apoi acoperiti-le cu o pereche de manusi din bumbac. Intr-o vreme se gaseau astfel de manusi la Avon, insa sunt convinsa ca se comercializeaza si in hypermarketuri. Pana acum nu am folosit manusi, deoarece abia ieri am reusit sa-mi achizitionez unele de la Essence, pe care vi le voi prezenta intr-o postare viitoare.
     De asemenea, aceasta crema emolienta poate fi folosita si pentru picioare / calcaie, pentru coate si genunchi. In principiu, este potrivita zonelor aspre ale corpului. 
     In plus, cred ca pozele de mai jos, inainte si dupa, vorbesc de la sine :).

Inainte - fara blitz

Inainte - fara blitz

Inainte - cu blitz

Inainte - cu blitz

Inainte - cu blitz


Dupa - fara blitz

Dupa - cu blitz

Dupa - fara blitz

Dupa - fara blitz

Dupa - fara blitz

Dupa - fara blitz

Dupa - cu blitz


Daca aveti orice fel de nelamuriri, va stau la dispozitie caseta de comentarii de mai jos, adresa de mail / YM si pagina de Facebook.


             Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...