joi, 2 februarie 2012

Cute Blog Award


     Hello, ladies.
     Va spun drept ca nu m-am mai simtit de foarte mult timp atat de rau. Am incercat sa lupt cu raceala, insa pana la urma s-a dovedit a fi mai puternica decat mine. Rezultatul: durere imensa de cap, ochii sunt injectati si imi lacrimeaza, nas infundat, ma dor muschii, stari de greata, oboseala crunta. E abia prima zi si deja nu mai vreau :((. Ca sa nu mai spun ca a picat cat se poate de prost: zilele acestea vroiam sa fac niste machiaje pentru Valentine’s Day… Acum trebuie sa le aman pentru saptamana viitoare (sper sa nu ma tina mai mult raceala).
    Pentru ca sunt efectiv o leguma si nu ma simt in stare sa fac nicio postare complicata, tag-ul primit de la Alina Lui Brumarel si Cris (pe care o pup si careia ii cer mii de scuze ca nu m-am vazut in lista, clar imi trebuie ochelari :| ) a picat ca o mana cereasca. Si vine si cu un “Cute blog award”, primul pe care-l primesc, de altfel. Multumesc mult de tot, fetelor :-*.



Cerinte de indeplinit:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!



Iata intrebarile premiului:
1.Care este produsul de machiaj preferat?
Fondul de ten crema de la Yves Rocher. Il folosesc de opt ani si, momentan, este cel mai bun fond de ten.



2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Vara trecuta – pantalonii capri si balerinii.
Toamna – iarna 2011, primavara – 2012, culorile inchise / puternice

3. Care e desertul tau preferat?
Am mai multe, dar o acum o sa enumar doar ciocolata neagra (e marea mea slabiciune), checul cu gem si ciocolata (specialitatea mea) si friganelele (v-am aratat reteta aici).



4. Culoarea preferata?
Oscilez intre culorile tari si cele inchise.

5. Care este prenumele tau?
Ana-Maria :)

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Jessica Jay – Casablanca. Oldies, but goldies, sweeties :)



7. Pisici sau caini?
Imi plac mai toate animalele. As tinde sa spun ca I’m a cat person, tinand cont ca am si avut un pisoi extrem de iubitor si de dulce, insa… Pentru apartament pisica, pentru curte catel si pisica :D.

El a fost Felix :(


8. Sa va spun ceva despre mine ce nu am mai mentionat pana acum pe blog!
Sunt o persoana foarte timida si fac eforturi mari pentru a ascunde asta :D

Premiul merge mai departe la:
Stiu ca majoritatea bloggeritelor l-au facut, insa cine nu l-a primit, sa se simta tag-uita de catre mine.


               Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...