joi, 16 februarie 2012

HAUL: Ce mi-am cumparat in ultima vreme


     Hello, ladies.
     De cateva zile ma tot chinui sa fac postarea aceasta, iar astazi in sfarsit am gasit o “fereastra” libera :D. In ultimele doua saptamani am fost foarte harnica si am strans ca o furnicuta o gramada de “bunatati”. Toate incadrandu-se in categoria “machiaj si ingrijire”, evident :)). O parte din produse le-am cumparat fie pentru ca mi le doream de multa vreme, altele le-am luat din dorinta de a le incerca, iar unele pentru ca… Ei bine, pentru ca pur si simplu mi-au placut, iar unele erau si la reducere :D.
     De data aceasta insa, nu am mai fost egoista si i-am luat ceva si lui hubby: o spuma de ras si un after shave, ambele de la Alverde.
     Inainte de a va prezenta produsele, va spun ca am uitat (tipic pentru mine sa uit, de altfel) sa includ in “poza de grup” eyelinerul gel de la Essence si manusile speciale, tot de la Essence. Insa, aceste doua produse se vor regasi in lista de mai jos. 




Oje Essence – pret 1.25 euro fiecare. Nu le-am swatch-uit acum pentru ca pregatesc NOTD-uri cu ele:
-         negru - pentru ca am vazut o superba manichiura in aceasta culoare si e musai sa o fac si eu;
-         culoarea vantului turbat… La asta ma gandesc cand ma uit la aceasta oja. M-a atras tocmai pentru ca este o culoare indefinita.





Pudra Essence – pret 2.95 euro
-         am cumparat-o deoarece pudra matifianta de la Astor este mult inchisa pentru tenul meu, in perioada iernii (insa e ideala vara, cand sunt bronzata);
-         nu va spun nimic despre pudra Essence, ii pregatesc un review.







Essence Lash & Brow – 1.95 euro
-         Lady Dyvine este de vina ca l-am cumparat :)). L-am vazut intr-un clip de-al ei si era atat de multumita de el, incat a trebuit sa il am. Multumesc din nou, Lady Dyvine.




Fond de ten Maybelline Satin Liquid – pret 9.45 euro
-         am deja doua fonduri de ten preferate, insa asta nu inseamna ca ma voi limita la ele. Cand l-am cumparat pe acesta, nu aveam mari asteptari de la el. L-am folosit la machiajul acesta
-         acum nu va spun mai multe, fondul de ten este “programat” pentru review :)




Betisoare pentru cuticule – pret 0.95 euro
-         nu am mai folosit niciodata pana acum si le-am cumparat doar pentru ca toata lumea lauda betisoarele pentru cuticule;
-         inca nu am apucat sa le folosesc, dar dupa ce o voi face, voi reveni cu un review.




Fard Catrice – pret 2.79 euro
-         stiu, cam scumput, insa culoarea, consistenta si felul in care se aplica fac toti banii;
-         l-am cumparat nu pentru ca aveam neaparat nevoie de el, ci pentru ca mi-a placut foarte mult.





Lipgloss Essence XXL Shine – pret 1.75
-         l-am cumparat pentru ca era la reducere si pentru ca nu aveam nimic in genul acesta;
-         e ideal pentru ca il pot aplica atat peste rujuri, cat si peste gloss-uri, pentru un plus de stralucire.




Essence “Stay with me” longlasting lipgloss – pret 0.95 fiecare
-         le-am cumparat nu pentru ca aveau pret redus, ci pentru ca mi-au placut culorile la nebunie;
-         nici la acestea nu va dau detalii, voi reveni cu un review.





Essence eyeliner gel – pret 2.95
-         de foarte multa vreme imi doream un tus de ochi maro. Am incercat unul lichid de la… Astor sau Maybelline (chiar nu mai tin minte, v-am zis ca am probleme cu memoria) si a fost incredibil de prost. L-am aruncat dupa prima folosire;
-         pe cel de la Essence l-am folosit la machiajul acesta si ma declar foarte multumita de el. Isi merita toti banii :)
-         il voi include in postarea dedicata tusurilor pentru ochi.





Gloss Alverde cu efect de marire a buzelor – pret 1.80
-         sa nu aveti impresia ca eu chiar cred ca un gloss iti poate mari buzele. L-am luat pentru ca mi-a placut mult nuanta si era si destul de ieftin.
-         nu m-a dat pe spate acest produs, dar daca doriti, pot sa ii fac un review.




Essence gel pentru cuticule – pret 0.95
-         l-am cumparat pentru ca ma bate gandul sa renunt la taiatul cuticulelor. Acest gel sustine ca le “topeste” cumva… Cica… Inca nu l-am testat, dar promit solemn ca dupa ce o fac, voi posta un review.



Spuma de ras si after shave Alverde – pret 3.99 (after shave-ul) si 1.99 (spuma de ras)
-         hubby are destule produse de genul, insa le-am cumparat pentru ca mai toata lumea ridica in slavi produsele Alverde. Asa ca am decis sa testam amandoi produsele acestei firme: eu gloss, el “chestii de barbierit”.
-         cat de bune sunt sau nu spuma de ras si after shave-ul, promit sa aflati intr-o postare viitoare. Cele doua sunt programate pentru un review. 



Manusi Essence - pret 0.95 euro
-  de multa vreme pandeam asa ceva. Le folosesc noaptea, dupa ce aplic crema de maini homemade. Daca le port, crema intra mult mai bine in piele si isi face mai bine efectul.


     Cam acestea au fost cumparaturile din ultima perioada. Mda, stiu, vorbesc de parca mi-as fi luat doar un amarat de sapun, si nu jumatate de magazin, nu?  :)) . Dar stiti si voi, o fata nu poate sa aiba niciodata destule: haine, pantofi, produse de make-up, bijuterii…
     Sper ca v-a placut postarea mea, nu am facut cu scopul de a ma lauda, ci pentru a va inspira atunci cand mergeti la shopping.
     Daca doriti sa fac review vreunui produs care nu se afla deja pe lista de review-uri (scuze pentru repetitie), trebuie doar sa ma anuntati.


             Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...