luni, 20 februarie 2012

Intrebari / propuneri si raspunsuri


     Buna, fetelor.
     Ce faceti? Cum v-ati inceput saptamana? Eu sunt intr-o dispozitie foarte buna, sunt fericita ca pot sa petrec mult timp alaturi de familie si prieteni :). Dar, in ciuda faptului ca toata lumea trage de mine din toate partile si nu stiu pe cine sa vad mai repede, am grija sa-mi rezerv zilnic cateva ore pentru blog si Facebook.
     Postarea de astazi ar fi trebuit, initial, sa faca parte din cea in care am anuntat castigatoarea, dar intr-un final am decis sa le public separat.
     La ambele GA-uri, multe mi-ati cerut sa public mai multe masti / tratamente homemade. Credeti-ma ca am foarte multe, dar incerc sa satisfac pe toata lumea, sa alternez postarile. Stati linistite, nu voi ignora aceasta parte a blogului :).
     De asemenea, am fost rugata sa postez mai multe NOTD-uri si machiaje. Dupa cum spuneam, o sa impac pe toata lumea. Daca o saptamana sau doua nu am postari de genul, nu inseamna ca am renuntat la ele. Doar am alte idei care mie mi se par mai interesante :).

     Iar acum, sa trecem la intrebarile si cererile voastre:


  1. “Imi place blogul tau.mi-ar placea sa scrii despre produsele care la noi nu se gasesc, dar acolo au aparut. Cum este BB Cream de la Garnier. Multa bafta!!!” – Si mie mi-ar placea sa fac review-uri la produse care nu se gasesc in Romania, insa este destul de greu sa stiu ce se afla pe piata romaneasca si ce nu. Daca mi-ati spune voi “Ana, cutare produs se gaseste in Germania, dar in Romania nu”, atunci mi-ar fi MULT, MULT mai usor.

     2. “CE FEL DE CREMA PT FATA FOLOSESTI?” – Momentan, folosesc doua      creme de fata de la Nivea, destinate tenului uscat si sensibil: Nivea crema nutritiva pentru  zi si Nivea Pure & Natural pentru ten uscat.
     De asemenea, tot pentru ten uscat / deshidratat / sensibil, recomand gamele de la Yves  Rocher.
     Vara, insa, am ten gras, asa ca in acea perioada folosesc gama pentru ten gras si mixt tot de la Yves Rocher.

  1. “o intrebare:cum te mai simti?eu sper ca ti-a trecuta raceala...te pup si iti doresc sanatate,Neta” – Multumesc mult pentru grija, Neta. Raceala mi-a trecut de ceva vreme. Doar ca am ramas cu o sensibilitate enervanta la frig.

  1. “Buna. In primul rand vreau sa iti zic ca sunt interesante articolele tale. As vrea sa te intreb daca poti sa faci un articol legat de tus de ochi. Eu nu am folosit niciodata si ma tenteaza sa imi cumpar unul, dar nu stiu daca sa imi iau in varianta cu pensula sau nu. Multumesc :)” – Am programat deja o postare cu tusurile de ochi, va aparea in curand, asa ca fii cu ochii pe blog.

  1. “as vrea sa aflu mai multe tipsuri legate de ingrijirea parului.” – Dupa cum am spus mai sus, voi mai avea si astfel de postari, care vor varia de la masti si tratamente pana la diverse trucuri pentru volum si stralucire :).

  1. “ce as putea folosi pentru coafuri, tinand cont de faptul ca am parul foarte moale si subtire si cu greu reusesc sa imi fac o coafura care sa reziste” – Am deja pregatita o postare cu un spray pentru par homemade, ideal pentru un par ca al tau.

  1. “buna. As vrea sa te intreb daca sti vreo oja care crapa mai buna, dar sa aiba si un pret ok. ms:*” – Iti recomand ojele Graffiti de la Flormar. Din cate stiu, sunt cele ieftine oje crackle de pe piata romaneasca – costa 14 lei. Daca ma insel, am sa va rog sa ma corectati.
    Later edit: M-a corectat Lestie, careia ii multumesc. Cea mai ieftina oja crackle este de la Miss Sporty si costa 6-7 lei.

  1. “imi plac reviewurile,sugestiile si ideile si bineinteles,giveaway'urile.foarte bine ca nu mai verifici inscrierile iti lua mult prea mult timp. cat mai multi followeri si multa inspiratie.ai putea incepe si o sectiune de "moda".si asta tine de frumusetea noastra.” – Multumesc pentru cuvintele frumoase. Momentan nu voi face o rurbrica de “moda”, deoarece nu am o garderoba cu piese iesite din comun, extravagante sau… stiu eu, suficient de deosebite pentru a merita sa apara pe blog. Port blugi, camasi, pulovere, bluzite tip baby doll… nimic special. Dar daca imi voi cumpara vreodata piese deosebite, cu siguranta vi le voi arata.

  1. “vreau sa vad mai multe review-uri acestea sunt preferatele mele “ – Dorinta iti va fi indeplinita J

  1. “Imi place foarte mult machiajul din poza pe care o ai acum pe Facebook, mi-ar placea un tutorial video (asta dc. nu ai facut deja unul la el...sunt noua pe aici..). Voi urmari blogul tau in continuare si iti voi spune in viitor daca voi avea sugestii sau critici :) Multumesc pentru giveaway! :):* “ – Te referi la machiajul cu verde, facut aici. Nu, momentan nu am facut niciun tutorial. Mi s-a mai cerut acest lucru, insa sunt oarecum timida si nici nu sunt experta in machiaj. Dar as putea face un tutorial din poze, daca este ok pentru voi :). Asta pana prind curaj sa fac un tutorial filmat.

  1. “Poti sa-mi recomanzi te rog un rimel care face minuni?:D adica gene lungi si intoarse...eu nu am inca un rimel preferat.” – Am incercat cel putin sapte rimeluri diferite pana acum (a se citi sapte marci diferite), insa un singur rimel m-a cucerit. Este vorba de Maybelline Vibrating Mascara. Lungeste destul de mult genele, le curbeaza, ofera oares’ce volum si este nevoie de un singur strat de rimel pentru a obtine toate aceste efecte. Genele devin putin incarcate doar daca sunt date doua straturi de rimel. Dar insist – unul este suficient (desi eu de obicei eram multumita dupa doua-trei).

  1. “Vreau sa vad mai multe tratamente home-made. Cele facute de tine pana acum le-am realizat si eu si sunt super!” – O sa mai postez si tratamente homemade. Incerc sa impac si capra si varza :).

  1. “Cum reusesti sa postezi aproape in fiecare zi?:)” – Extrem de rar imi fac postarile in avans. De obicei ma trezesc foarte devreme, fac ceva treburi in casa, fac postarea pentru blog, apoi imi vad iar de treburile casnice. Se intampla sa ma trezesc tarziu, caz in care ma ocup fie de treburile casnice, fie de blog. Iar mai nou, mi-am trecut postarile in agenda pentru urmatoarele trei saptamani, ca sa fiu sigura ca nu uit nimic :).

  1. “In afara de ,,obsesia'' mea -review-uri cat mai multe- nu am nici o critica dar as fi curioasa sa stiu daca ai folosit vopseaua de par de la Lady's si ce parere ti-a facut, si mi-ar placea sa te mai ,,joci'' din cand in cand cu machiajul si sa postezi cateva poze:D” – Review-uri multe urmeaza sa vina. Machiaj, la fel. Pana acum nu am folosit niciodata produse de la Lady’s, deci nu iti pot spune cat de bune sau “nebune” sunt :))

  1. “Ai putea sa pui pe blog mai multe postari despre gatit?” – O sa incerc sa pun cat mai multe retete :)

  1. “as vrea sa vad o reteta buna de tiramisu.vreau sa fac..dar nush inca cum...am tot gasit variante...si nu stiu care ar fi mai buna” – Si mie imi place foarte mult tiramisu, dar cu toate acestea, nu am facut niciodata pana acum. M-am gandit de multe ori sa incerc sa-l fac o data acasa si am tot amanat. Tu m-ai motivat acum J. Nu pot sa-ti promit o zi anume cand voi posta reteta sau, ma rog, tentativa mea de tiramisu, dar promit sa incerc si sa postez fie ca-mi iese, fie ca nu :)).

  1. “Unul din cele mai frumoase momente?” – Hm… Nu pot sa aleg un singur moment. Daca ar fi sa aleg ceva recent, as spune reintalnirea cu tata si cu prietenele mele. Abia m-am abtinut sa nu bocesc :)). Iar un moment foarte emotionant si care se anunta plin de lacrimi va fi peste vreo doua saptamani, cand ma voi intoarce acasa, in bratele lui hubby. Va spun ca ma asteapta ca painea calda :))

  1. “mi-ar placea sa vad mai multe review-uri” – O sa postez mai multe review-uri chiar in aceasta perioada :)

  1. “o mica sugestie: mai multa reclama!” – Am primit acest mesaj de la Mihaela si Atat (numele de Facebook). As vrea sa o intreb pe Mihaela la ce s-a referit exact: sa imi fac eu mai multa reclama sau sa am mai multe reclame pe blog? Daca a vrut sa spuna sa-mi fac eu mai multa reclama, sa stiti ca nu pot face asta decat cu ajutorul vostru. Voi, care ma urmariti pe blog si pe FB, sunteti singurele care ma puteti promova si care imi puteti face reclama. :)

  1. “de unde cumperi produsele essence?” – Produsele Essence le cumpar din Germania, insa am aflat ca, mai nou, se gasesc atat in Bucur Obor, la parter, cat si in Crangasi, in Bazar Express.

  1. “Ai putea sa realizezi un post despre culorile cele mai potrivite pentru machiaj in functie de culoarea ochilor?” – Nu imi este greu sa realizez o astfel de postare, dar sa stii ca nu o voi face. Sa-ti spun si de ce: eu nu cred ca trebuie sa te machiezi in functie de culoarea ochilor. Si nu cred nici in chestia ca “machiajul trebuie sa fie asa…”, “machiajul de seara trebuie sa fie asa…”. Bineinteles, exista in toate o limita, insa fiecare se machiaza, aranjeaza, coafeaza, cum doreste. In schimb, cred ca machiajul trebuie adaptat formei ochilor si ca trebuie sa fie in armonie cu restul fetei. Daca, totusi, vei dori sa fac o astfel de postare, anunta-ma din nou si iti voi respecta parerea. Insa eu una o gasesc inutila :).
  1. “intrebari nu am, nici critici, doar ca mai vreau retete <3 si iti multumesc ca mi-ai dat increderea si puterea de a participa la un concurs de makeup - poate ti-aduci aminte conversatia din grupul de beauty..te pup” – O sa mai postez retete, promit :). Da, imi aduc conversatia din grup si nu pot decat sa ma bucur ca am fost de ajutor. Stii ca oricand poti sa te bazezi pe mine :-*

Nota: Toate va puteti baza pe mine, oricand, pentru orice imi sta putere.

  1. “Multumim pt ga :) Nu stiam ce intrebare sa-ti spun si cu gandul la oje si ingrijirea unghiilor, tu de unde ti-ai cumparat, daca ai, betisor pt curatat cuticulele ? Nu am avut rabdarea sa caut prin magazinele de specialitate, asa m-as duce direct la sursa, multumesc.” – Eu mi-am cumparat abia de curand betisoare pentru cuticule de la Essence. Am scris mai sus unde se gasesc in Bucuresti produse Essence. Nu stiu sa-ti spun unde poti sa gasesti in alta parte. Dar daca aflu ceva promit sa anunt. 
  2.  “Ai o marca preferata? adik una unde crezi ca ai putea gasi tot ce ai avea nevoie fara sa apelezi la altele? (in materie de machiaj)” – Da, am o marca preferata: Yves Rocher. Am incercat produse din toate gamele posibile si nici macar o data nu am fost dezamagita. De ce ador Yves Rocher? Gasesc la ei produse de make-up, ingrijire a parului, a corpului, de ingrijire a fetei, masti pentru fata si par, parfumuri, produse barbatesti, ba chiar si produse de slabit (pe care le-am si incercat si au functionat). Recomand oricui Yves Rocher, sunt convinsa ca fiecare dintre voi va gasi acolo cel putin un produs care sa-i placa.
  3. “Poti face un concurs care sa aiba ca premiu un rimel ceva? ^^” – O sa incerc sa organizez si un astfel de GA :)
  4. “Cat mai multe review-uri. De exemplu ce fdt folosesti pt ca eu sunt in cautare de unul bun cu acoperire cat mai mare (actualul e f bun doar ca vreau sa fac o pauza si sa testez si altceva plus ca nu il mai gasesc)” – Sa stii ca am pregatite review-uri la trei fonduri de ten, asa ca fii cu ochii pe blog, pentru ca vor fi postate in curand :)
  5. “Mai multe DIY-uri. Foarte utile cele de pana acum.” – O sa incerc sa postez mai multe DIY. Daca se poate, as vrea daca te-ai gandit la un produs anume. Sau voi, restul fetelor, daca vrei sa postez DIY la ceva anume, spuneti-mi.
  6. “Te-ai gandit sa faci o sectiune numita DIY ?” – Am deja doua postari legate de acest subiect, insa nu am facut o sectiune separata, pentru ca pana acum sunt prea putine :).
  7. “Mi-ar place mult sa vad mai multe LOTD-uri.” – Am o gramada de machiaje in cap, n-am timp sa le fac. Sau daca am timp, am alte postari programate. Dar stai linistita, voi mai avea si LOTD-uri.

     Stiu ca nu am postat toate intrebarile, dar majoritatea s-au repetat.
     In concluzie: voi posta absolut tot ce mi-ati cerut. De fapt, postam oricum, problema este ca am foarte multe materiale. Va rog mult sa aveti rabdare, toate cererile voastre vor aparea pe blog. Daca as putea, as posta si de sapte ori pe zi, dar din pacate nu am timp suficient.
     Am citit fiecare mesaj in parte si nu pot decat sa va multumesc pentru cuvintele frumoase, cuvinte de lauda as putea spune si pentru incurajarile voastre. Ma simt foarte bine si imi creste inima cand vad ca munca mea este apreciata. Si cum am spus si mai sus, doar voi imi puteti face reclama.

Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...