joi, 16 februarie 2012

Mini blog sale


     M-ati rugat multa vreme sa organizez un blog sale, asa ca v-am ascultat dorinta. Din pacate, nu am multe de vandut, dar sper ca in viitor o sa va ofer mai multe.

     Regula este simpla: primul venit, primul servit. Daca vreuna dintre cumparatoare locuieste in Bucuresti, ii voi preda personal produsul / produsele in perioada 20 februarie – 1 martie. In caz contrar, produsele vor fi livrate prin posta si se vor plati si taxele postale. Daca va doriti produsele, lasati-mi un comentariu :)

                 Iata produsele:

                Cizme de dama:

Le vand deoarece starea de sanatate nu-mi mai permite sa port tocuri. Cizmele sunt masura 38, dar se potrivesc si pentru 36-37. Eu, spre exemplu, port 36, dar acestea imi vin bine. Sunt din piele de porc si piele intoarsa, captusite cu blanita artificiala, iar tocul are aproximativ 7-8 cm. Sunt in stare perfecta, nu au absolut niciun defect.
.
Pret: 80 lei + taxe postale







                           Placa de par Braun ES2 BK cu ioni:

     O vand pentru ca am primit cadou alta. Placa este ceramica si se utilizeaza pe parul uscat.
Descriere:
Display: LCD
Tip invelis: ceramic
Temperatura minima / maxima: 130 / 200ºC
Timp de incalzire: 30 de secunde
Functie de memorare a ultimei setari
Alimentare: 220 – 240 V

Pret: 130 lei + taxe postale








Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...