vineri, 3 februarie 2012

Review - Apa termala La Roche Posay


     Hello, ladies. Pentru ca postarea de azi este kilometrica, voi trece direct la subiect.
     Probabil ca ati observat deja ca nu am mari probleme in ceea ce priveste tenul, am avut noroc sa fiu “ferita” de acnee sau chiar si ceva mai grav de atat. Cu toate acestea, acord o atentie speciala tenului, mai ales la capitolul demachiere / curatare, iar cand gasesc un produs care ma multumeste pe deplin, ii raman fidela. In aceasta categorie se incadreaza si apa termala Avene, care mi-a fost recomandata acum cativa ani de catre Iunia. De atunci, folosesc apa termala aproape zilnic, de la curatarea tenului pana la fixarea machiajului, de la micile arsuri dobandite in timpul gatitului pana la “vindecarea” cosurilor, care oricum imi apar rar. Insa acum vreo trei saptamani mi s-a terminat mult iubita Avene si, pentru ca farmaciile din oras n-au mai refacut stocul si mi-era lene sa merg pana in Hamburg doar pentru o apa termala, m-am reorientat. Asa am ajuns sa cumpar La Roche Posay (LRP), o alta firma mult laudata.
Later edit: Am uitat sa mentionez ca vara am tenul gras, iarna il am uscat. Cu toate acestea, apa termala Avene nu m-a dezamagit niciodata, indiferent de anotimp sau conditia pielii mele.




      In clipa in care mi-a pus apa termala in mana, tanti de la farmacie m-a asigurat ca are aceleasi beneficii ca si Avene. O cumpar, ma duc acasa si incep sa compar.
     In primul rand, mi-a atras atentia cantitatea. In timp ce Avene, pe care dau de obicei 10 euro, are 300 ml, LRP are doar 150 si a costat aproape 8 euro.Cantitate la jumatate, pretul cu doar doi euro mai mic, din start un minus.




     Pe ambalajul spray-ului Avene scrie in detaliu pentru ce si cum poate fi folosita apa termala si este trecut un tabel mare si frumos cu toate “ingredientele” si cantitatea lor (minerale, oligo-elemente). De asemenea, scrie clar ca apa termala este hipoalergenica si carui tip de piele i se adreseaza: sensibila, super sensibila, predispusa la alergii si iritatii, dar si de catre cine poate fi folosita, de la mic la mare :). Nu in ultimul rand, sunt trecute proprietatile apei termale Avene si se vorbeste putin despre istoria acesteia.
     In schimb aceste detalii lipsesc cu desavarsire de pe LRP. Pe recipient scrie minuscul ca este anti-oxidanta si are proprietati “vindecatoare”. In rest, se mentioneaza ca este destinata pielii sensibile, iar “ingredientele” sunt scrise atat de mic, incat aproape ca trebuie sa te uiti cu lupa. 




     Pentru mine nu ar fi o problema, pentru ca deja stiu ce intrebuintari are, dar cineva care cumpara prima data ce face? Sta sa caute pe net sau sa intrebe cunoscutii “eu ce fac acum”? Nu de alta, dar farmacistele nu se prea omoara sa ofere informatii de bunavoie.
     Dupa ce am terminat de studiat si comparat, ma apuc de testat. Ma demachiez si, ca de obicei, iau apa termala pentru a-mi curata tenul (ultimul pas din “ritualul” meu). Primul “fas” nu mi-a umezit doar discheta demachianta, ci si jumatate din palma :|. Imi sterg fata si la scurt timp dupa, simt ca pielea incepe sa ma “stranga” ingrozitor, imi simteam fata extrem de uscata si cand ma uit in oglinda, surpriza… Pielea mi se descuama. Am incercat sa ma sterg din nou cu apa termala, insa era din ce in ce mai rau.
    Plina de nervi si cu un mare disconfort la nivelul tenului, mi-am facut rapid o masca de fata cu ulei de masline si miere, am lasat-o sa actioneze, m-am clatit si am aplicat o crema puternic hidratanta. Din pacate, eram asa de suparata ca nu mi-a trecut prin cap sa fac poze.
     Dupa acesta experienta complet nedorita, am ajuns la concluzia ca poate (sau sigur) apa termala La Roche Posay este indicata doar persoanelor cu tenul gras, eventual mixt. Tanti de la farmacie a uitat sa ma intrebe ce tip de ten am, daca am mai folosit apa termala etc… Acum, LRP zace aruncata intr-un colt intunecat al dulapului si cred ca va mai vedea lumina zilei doar cand va ajunge la gunoi. Din nu stiu ce motiv, inca nu am aruncat-o.

                              Concluzia mea:
     In mod clar nu voi mai cumpara acest produs. De fapt, nu cred ca o sa mai cumpar vreodata ceva de la LRP, atat de dezamagita am fost. In urma acestei experiente, mi se confirma din nou ca “if it’s not broken, don’t fix it”. Mai bine ma duceam pana in oras sa-mi cumpar Avene, decat sa-mi fac atatia nervi.

P.S.: Daca mai este nevoie, specific faptul ca produsul a fost cumparat din banii mei, iar acest review contine parerea mea 100% personala. De asemenea, daca pentru mine nu a fost buna, nu inseamna ca voua nu vi s-ar potrivi apa termala La Roche Posay. Eu o sa raman la iubirea mea, Avene :)

Va pup si fiti frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...