miercuri, 22 februarie 2012

Review - Travalo Excel, nu mai pot trai fara el :)


     Buna, fetelor.
     Vreau sa va pun o intrebare: nu-i asa ca n-ati putea trai fara geanta? Nu stiu cum sunteti voi, dar eu una nu as putea sta fara sa am ceva atarnat de umar. Nu, nu port geanta pentru ca mi se pare un accesoriu frumos sau “fitos”, ci pentru ca jumatate dintre lucrurile pe care le folosesc le tin acolo. Pe vremea cand lucram la ziar, purtam dupa mine genti atat de mari, care erau atat de incarcate, incat prietenii imi spuneau ca merg cu trollerul la serviciu :)). Ce aveam in geanta? De la bluze / sacouri, pana la casolete cu sandvisuri, stick unde-mi tineam articolele, produse de make-up si vreo doua sticle cu parfum. Si am enumerat doar cateva dintre lucrurile pe care le gaseai la mine in genti :))
     Insa treaba s-a schimbat de cand nu mai lucrez si am plecat din tara. Am renuntat la “trollere” si am devenit fan gentute tip postas. Foarte cute, feminine si, cel mai important, nu-ti mai rup umarul pentru ca nu poti indesa multe in ele. Insa totodata, marimea lor reprezinta si un dezavantaj, iar ce ma enerveaza cel mai mult e ca parfumurile nu mai au loc in geanta. Din fericire insa, am gasit acum putin timp un produs pe care il consider mai mult decat perfect, il ador, ce sa mai. Este vorba despre Travalo Excel.




                        Ce este Travalo Excel?
Travalo Excel este un re-fill pentru parfumuri, mai exact, un recipient reincarcabil cu pulverizator. Este disponibil in 10 nuante diferite, potrivindu-se oricarei tinute si stari de spirit si, foarte important, se potriveste atat doamnelor  / domnisoarelor, cat si domnilor. Este foarte usor, are doar 20 de grame, masoara 8,6 cm si, umplut complet, are 65 de “pufuri”. Recipientul este protejat de o carcasa dintr-un plastic dur, care este pe jumatate transparenta si are un model floral foarte frumos. Re-fill-ul nu se poate sparge oricum, deoarece nu este realizat din sticla, ci dintr-un aluminiu care se regaseste si in aeronavele hi-tech. De asemenea, este 98% reciclabil si poate fi luat in avion (lucru care pe mine a fost foarte important). Travalo are un orificiu pe unde va intra parfumul si poate fi reincarcat de la orice sticluta care are cap de pulverizator detasabil.






                                         Cum se foloseste?
     Metoda este extrem de simpla si rapida.

     Iata cum procedati:
     Puneti parfumul pe o suprafata plana si ii scoateti capul de pulverizator. Fara a-i scoate capacul, tineti Travalo in pozitie verticala deasupra parfumului si fixati orificiul pe pompita parfumului. Apoi apasati pur si simplu pe pompita, pana cand Travalo va fi umplut cu parfum. Trebuie sa mentionez ca Travalo Excel are o durata de viata de 10 ani, ceea ce inseamna cam 10.000 de umpleri. 








     Daca doriti totusi sa vedeti un tutorial despre cum se foloseste Travalo, gasiti unul pe site-ul oficial. Click AICI pentru a-l urmari.

     
                     De unde sa cumparati Travalo:
Travalo Excel poate fi cumparat de pe site-ul http://www.travalo.com/index.html, la pretul de 12.49 £.

INFORMATIE IMPORTANTA:
     In fiecare zi, puteti castiga un Travalo Excel pe pagina de Facebook Travalo, daca dati un simplu raspuns la intrebarile “Daily Spray”!

     Stiti foarte bine ca review-urile mele sunt 100% obiective, indiferent daca produsul este primit spre testare sau nu. Desi am primit acest produs spre testare, va spun cu toata sinceritatea ca nu as putea sa renunt la el nici un ruptul capului. Este singurul obiect pe care nu-l scot niciodata din geanta (ma rog, doar cand trebuie sa-i “fac plinul”) si a fost EXTREM de util in timpul celor 8 ore de zbor si bananait prin aeroporturi. Desi am deja unul, care teoretic ar trebui sa-mi fie suficient, am de gand sa-mi cumpar Travalo in cat mai multe nuante. Iar unul dintre ele va fi sigur pentru hubby :).

     Vi-l recomand cu toata caldura si credeti-ma ca merita fiecare banut investit in el. Sau puteti participa pe pagina de Facebook Travalo pentru a castiga unul, in fiecare zi.

     Voua cum vi se pare Travalo Excel? L-ati cumpara, va place la fel de mult cum imi place mie?


Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...