joi, 8 martie 2012

DIY - Spray de par pentru volum


     Hello, ladies.
     Noi, femeile, intotdeauna vrem ce nu avem: kilograme in plus sau in minus, ochi albastri in locul celor caprui ( s.a.m.d.), par dept in locul celui cret, par ondulat in locul unuia drept, mai putin volum (cam rar, dar se mai intampla :) ), sau mai mult volum. De fapt aici vroiam sa ajung. Trebuie sa recunoasteti ca o mare parte dintre femei tanjesc dupa un par cu volum. Adevarat, pe piata au aparut diverse produse care sa ne satisfaca aceasta dorinta, insa majoritatea fie nu sunt bune, fie incarca mult podoaba capilara, fie contin substante nu tocmai prietenoase cu pielea (precum spray-ul pentru volum de la L’Oreal, care nu doar nu face nimic, dar mai contine si alcool). Am putea sa mergem la salon, insa la preturile din ziua de azi… Cine si-ar “usura” portofelul, de cel putin doua ori pe saptamana, de cateva zeci bune de lei doar pentru a avea volum?
     Stiti bine ca am parul destul de rar, firul subtire si “lipit de cap”, ca sa zic asa. Mastile si tratamentele de par homemade pe care vi le-am prezentat si voua ofera volum parului, insa sa fim serioase: nu avem chef sau timp chiar de fiecare data pentru a prepara o masca si a sta cu ea pe cap timp de o ora. Astfel, am facut putina cercetare si am gasit un spray homemade absolut minunat, care satisface perfect aceasta dorinta.

Am folosit o poza de la aceasta postare, deoarece am realizat look-ul dupa ce am utilizat spray-ul pentru volum



                                            Ce va trebuie?
     Doar apa minerala, patrunjel proaspat si otet de mere.
     Cantitatile:
     500 ml apa minerala
     Un pumn de patrunjel
     Un sfert de ceasca cu otet de mere



                                        Cum procedati?
     Puneti la fiert apa si patrunjelul si lasati pe foc circa 15-20 minute. Dupa ce timpul a expirat, scurgeti apa printr-o sita pentru a indeparta patrunjelul, apoi adaugati otetul de mere. Va spalati pe cap ca de obicei, iar la final turnati pe par acest amestec. Sau, daca doriti, il puteti pune intr-un recipient ca cel de mai jos si sa-l pulverizati pe par

IMPORTANT: Dupa ce ati aplicat spray-ul, nu mai clatiti parul cu apa.









                 
                                            Rezultatul:
     Parul meu a avut cam de trei ori mai mult volum, chiar si dupa ce l-am intins cu placa. Mai mult decat atat, volumul s-a mentinut pana la urmatoarea spalare, adica 3-4 zile. Iar ca un bonus, parul este mai stralucitor si pare mai sanatos multumita otetului de mere. 

Asa arata parul meu de obicei, fara sa folosesc spray-ul pentru volum

Si asa arata parul meu dupa ce folosesc spray-ul pentru volum

     Sper ca v-a placut “reteta mea” si astept parerea voastra, aici pe blog, despre acest spray.

     P.S.: Nu va faceti griji in privinta otetului de mere, mirosul acestuia dispare in maxim o ora.

     P.S. 2: Astazi este 8 martie, asa ca urez un calduros “La multi ani”, sa fiti mereu frumoase, fericite, respectate si iubite.


                        Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...