sâmbătă, 31 martie 2012

Intalniri ratate - Prima Intalnire cu... o soacra

     Fetelor, astazi trec peste introducere pentru ca imi este extrem de rau. Pe scurt, tensiunea imi da batai de cap la propriu si la figurat. Va las sa cititi o noua intamplare de-a Andrei si, daca doriti sa stiti mai multe despre "Intalniri ratate", dati click pe sectiunea Chit Chat.

Andra


     "Hello girls!
    Astazi m-am intalnit cu un fost de al meu, dar foarte fost pentru ca am fost impreuna acuuuuum multi ani, vreo 12!
     L-am cunoscut la posta, eram cu o prietena acolo sa imi ridic alocatia, fiind la liceu pe vremea aia. El era cu inca doi prieteni cu aceeasi treaba. S-au bagat in seama cu noi, glume, caterinca. Ei au iesit si ne-au asteptat. Inivitatii la suc, la film bla bla si cam asa a inceput povestea.
    Eh, dupa un timp, m-a invitat la el, statea cu maica-sa si cu bunica-sa. Am acceptat.

     Cand am ajuns, erau doar el si bunica-sa. In fine, la un moment dat eram in sufragerie si vine maica-sa de la seviciu. Ma vede si cu o fata mega serioasa si cu un ton grav spune: “Buna ziua!”… ii raspund la salut si femeia continua “Tu esti Andra? – Da…”.
     Noi stateam pe canapea, iar ea s-a pus pe fotoliu si pret de muuulte secunde m-a analizat din cap pana in picioare. Ma gandeam “Geez, ce are asta? Ce dracu ma scaneaza atat? Gata, ma da afara din casa!” :)) Era super grava, nu schita nimic, nici o reactie, ma simteam de-a dreptul penibil.
     La un moment dat, termina scanarea si imi spune: “Ia vino langa mine!”. Ma duc langa ea si incepe o alta scanare, de data asta ma privea fix in ochi :)). Mi-am zis ca femeia e dusa raaaauuu.
     In fine, dupa ce si-a facut damblaua se uita la fii-su si zice: “Mai baiatule! – Da mamaaaa… - Pai fata asta e prea frumoasa pentru tine!”. In secunda doi m-a bufnit rasul si recunosc ca m-am linistit pentru ca ma asteptam la ceva nasol :))
     Vreau sa va spun ca femeia a tinut foarte mult la mine si am devenit in scurt timp de-a casei.
     In momentul cand m-am certat cu el, tin minte ca m-a sunat ea acasa si m-a rugat sa ne vedem la ea la serviciu, este coafeza. M-am dus, am profitat de ocazie si mi-am tras si o tunsoare :)). Tot timpul cat am stat acolo a incercat sa ma convinga sa nu ma despart de fii-su. Daca m-a vazut atat de hotarata si-a dat seama ca nu e cale de intors, dar m-a rugat sa fiu in continuare prietena cu ea, sa o vizitez etc.
     Este clar ca nu s-a intamplat asta, ar fi fost aiurea rau in situatia data sa imi fac aparitia pe la ei.
     Si acum cireasa de pe tort! Eu o stiam pe femeia asta de foarte multi ani, mama se cunostea cu ea si cu foarte mult timp inainte de intamplarea asta m-a dus la coaforul unde lucra sa ma tund. Ce sa va zic… tin minte ca m-am ridicat de pe scaun, am lasat-o pe mama acolo si am fugit plangand spre casa. Am injurat – o tot drumul, ma tunsese groaznic!!! Sau cel putin, nu mi-a placut deloc si am urat-o o perioada! :))
     Am avut un soc cand am aflat cine e de fapt cucoana. Bineinteles ca ea nu ma mai tinea minte si bineinteles ca nu i-am povestit vreodata ce trauma mi-a provocat :))
     Cat despre el, ca spuneam la inceput ca azi ne-am intalnit intamplator, sta tot cu madame coafeza si cu prietena lui, munceste..nimic deosebit…i-am transmis salutari mamei lui, sper ca nu m-a uitat :))

     Va pup si va doresc un weekend frumos!"

                   Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...