duminică, 25 martie 2012

NOTD - Coloured french


     Hello, ladies.
     Tentativa nereusita de ieri de a-mi face manichiura cu tehnica water marble nu m-a lasat doar majita de oja pe degete, ci si plina de nervi. Sincer, nu mai aveam niciun chef de nimic, insa m-am hotarat ca trebuie sa ma binedispun, asa ca am incercat un alt model, mai vesel. Este vorba de un french colorat, foarte simplu de facut si de efect. Nu stiu daca se mai porta asa ceva si, sincer, nici nu-mi pasa. Stiti bine ca nu ma pasioneaza sa fiu in trend, ci trebuie sa imi placa mie cum arat si sa ma simt bine.
     Initial, am vrut sa imi fac unghiile in culorile curcubeului, insa imi lipsesc cateva nuante, asa ca am improvizat. Iata ce mi-a iesit:




     Cum am procedat:
     Am aplicat un strat de base coat, apoi doua straturi de lac in culoarea laptelui de la Rimmel. Se presupune ca are efect de albire a unghiilor, insa eu n-am observat vreo diferenta de cand il folosesc. De asemenea, are usoare irizatii mov si roz, insa pentru a le vedea trebuie sa te uiti extrem de atent.
     Dupa ce s-a uscat, am aplicat pe varful unghiilor cate doua straturi din urmatoarele oje: Avon arabian glow  “Purple passion”, Flormar Neon colors “N011”, Opi “Suzy says feng shui”, P2 color victim “543 break the rules!” si Essence colour&go “79 viva la green!”.
     La final, am aplicat top-coate-ul de la Essence “gel-look”, dupa care am asteptat vreo 4 ore ca acesta sa se usuce cat de cat :|. Intr-adevar, finish-ul sau este foarte frumos, insa nu se merita sa-l cumparati tinand cont ca dureaza absurd de mult pentru a se usca. 



     Stiu ca am trasat dungile de oja stramb, insa de cand ma stiu n-am fost in stare sa trasez o linie dreapta, decat cu foarte mare greutate si extrem de incet. Iar cand vine vorba de french, chinul e si mai mare, pentru ca e suprafata de lucru mica, lucrul e migalos si mai imi tremura si mainile. Si n-am folosit benzi speciale pentru french pentru ca nu am avut :D. Dar eu cred ca tot arata frumos si sper sa va inspire si pe voi.
     Iata pozele cu rezultatul final si produsele folosite:















     V-a placut manichiura mea? Ati incercat sau ati tentate sa incercat un astfel de model? Ati vrea sa va arat si alte modele de manichiura french, iesite din comun?
     Pentru sugetii, pareri / critici, aveti la dispozitie caseta de comentarii de mai jos.


        Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...