duminică, 11 martie 2012

Review (pentru el) - crema de ras si after-shave Alverde


     Hello, ladies.
     Pana acum, toate postarile mele au fost destinate sexului frumos, insa simt nevoia sa fac o mica schimbare. Un blog de beauty nu trebuie sa fie dedicat exclusiv femeilor, trebuie sa ne amintim ca si barbatii intampina anumite probleme atunci cand vine vorba de alegerea produselor pentru ingrijirea personala. Adevarat, ei nu au o gama atat de variata de produse ca in cazul nostru, insa asta nu inseamna ca nu au nevoie de sfaturi.
     Astfel, m-am decis ca, din cand in cand, sa postez review-uri despre diverse produse barbatesti, de la geluri pentru curatarea fetei la diverse after-shave-uri. Produsele vor fi testate de catre hubby care, desi nu suporta pe fata nimic altceva decat ce tine strict de barbierit, de dragul meu a acceptat sa testeze si alte produse de ingrijire destinate barbatilor.
     Primele incercate au fost doua produse marca Alverde, marca destul de laudata, de altfel. I-am cumparat lui hubby o crema pentru ras si un after-shave, pe care vi le-am aratat prima data aici.
     Iata parerea lui despre cele doua produse (textul este scris de mine):




                                                Crema pentru ras – pret 1.99 euro



     “Cred ca este una dintre cele mai proaste creme pentru barbierit, probabil ca si sapunul de ras de pe vremuri e mai bun decat crema de la Alverde. Inainte de toate, mentionez ca am firul de par destul de gros si aspru, iar pielea putin sensibila.
     In primul rand, trebuie aplicata numai pe pielea uscata, caci in caz contrar cade de pe fata. La propriu. Dupa ce a pus crema pe pielea umeda, a cazut pur si simplu in ghiuveta, iar pe fata mea nu a ramas nici macar o urma. Crema nu se intinde, nu face spuma si nu are niciun pic de acoperire, pentru un singur barbierit este nevoie sa consumati un sfert din tub.
     Pentru barbierit, eu folosesc aparatul Gilette Fusion, care intotdeauna si-a facut treaba perfect. Insa de aceasta data, parul s-a ras extrem de greu si am fost nevoit sa revin cu lama de doua ori in acelasi loc.
     Nu este solubila, iar pentru a o indeparta este nevoie de numeroase clatiri si sa frecati pielea zdravan.
     Consistenta este una cleioasa, mucilaginoasa (scuzati expresia, dar exact asa se simte) si nu ofera deloc o senzatie placuta, ai impresia ca aplici pe fata mucusul unor melci.
     Pielea ramane extrem de iritata dupa ce ma rad folosind aceasta crema si se calmeaza foarte greu.
     Nici la capitolul miros nu am fost impresionat. Intr-adevar, are un miros aparte, pe care-l recunosti usor, insa nu este nimic special. Ba mai mult, pot spune ca are un usor iz chimic, de silicon.
     Singurul avantaj al acestei creme este ca pielea nu ustura nici in timpul barbieritului, nici dupa. Dar atat, alt “plus” nu mai are.

                                                                     Ingrediente:

 



                                                After-shave-ul – pret 3.99 euro



     Nici asta nu e cine stie ce.
     Consistenta este exact la fel cu cea a cremei, ca atare ofera o senzatie neplacuta la aplicare. Intra extrem de greu in piele, ii ia mai mult de jumatate de ora pentru a fi absorbit complet. Ustura putin si, in plus, mai mult irita pielea decat sa o calmeze. Daca incerc sa masez produsul pentru a fi absorbit mai repede, nu fac altceva decat sa-mi irit pielea si mai rau.
     Mirosul este unul strict chimic.

                                                                        Ingrediente:




                                             Poze facute dupa folosirea celor doua produse:










     Am sa mai cumpar aceste produse? In niciun caz si nici nu recomand sa fie cumparate. Crema de ras are prea multe dezavantaje, iar after-shave-ul nu are niciun beneficiu, iar la pretul acesta se gasesc alte produse mai bune.”.

     Daca va intereseaza si parerea mea, de femeie: niciodata nu l-am vazut pe hubby cu pielea mai iritata decat acum, si abia am reusit sa i-o calmez folosind putina miere cu ulei de masline. Si ce m-a deranjat cel mai mult: mirosul. Trei ore n-am putut sa ma apropii de el sa-l pup, after-shave-ul miroase groaznic. Ca atare, nici eu nu recomand sa cumparati aceste doua produse.

     Sper ca v-a placut review-ul si daca aveti sugestii / propuneri / critici, folosind caseta de comentarii de mai jos.

Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...