luni, 30 aprilie 2012

My first OOTD

     Hello, ladies.
     Cum va petreceti mini-vacanta de 1 Mai? Am auzit ca in Romania sunt 30-31 de grade Celsius, deci sunt convinsa ca profitati din plin de vremea neobisnuit de calda pentru a va bronza putin.
     Ieri, eu n-am stat nici la plaja si nici n-am avut parte de vreme calda, insa m-am bucurat in schimb de o plimbare frumoasa si romantica pe malul elbei. Iar pentru ca peisajul a fost atat de frumos, am profitat de ocazie si am relizat cateva poze pentru postarea “Outfit of the day” de astazi.
     In mod normal, n-as fi “dat drumul” acestei rubrici, insa am primit un sacou de pe ReFashion si imi place atat de mult, incat am vrut sa vi-l arat si voua. In plus, am primit foarte multe cereri de a face un OOTD, asa ca... here it is :).


     Am fost intrebata de multe ori ccum ma imbrac. Nu sunt nici pe departe genul 90-60-90, insa chiar si atunci cand am fost slaba am avut acelasi stil ca si cum. Este ceea ce ma defineste: stilul casual, haine in care sa ma simt si sa arat bine. Nu inseamna ca nu am haine elegante, insa pentru activitatile de zi cu zi prefer ceva simplu si comod.
     Nu dau doi bani pe chestia aia numita “trend” si niciodata nu ma voi imbraca intr-un anumit fel sau nu voi purta o anumita culoare doar pentru ca este la moda. Asta nu inseamna ca ma imbrac precum mama-mare :)), pur si simplu incerc sa impac si capra si varza.
     Revenind la postarea de astazi, ador sacoul Pimkie de pe ReFashion. L-am purtat atat la 13 grade Celsius, cat si cand am avut 21 de grade. Pot sa va spun ca atunci cand este frig, nu simt absolut nimic: tine de cald si vantul nu trece prin el. Pe de alta parte, nici nu mor de cald atunci cand temperatura esste ceva mai ridicata. In ambele cazuri ma simt perfect comod in el. Este un sacou la doi nasturi, marimea L, facut din bumbac 100%, o mare bila alba pentru mine. Si ce-mi place iarasi foarte mult la el este ca poate fi asortat la orice: fusta, blugi, pantaloni, bluze, camasi, cizme, ghete, balerini. Este foarte versatil and I love it.
     Daca v-a placut si voua sacoul, sa stii ca puteti sa-l cumparati de AICI, la pret redus - 75 de lei in loc de 95. Am inteles ca vor aduce, daca nu cumva au adus deja, o multime de produse noi, disponibile in toate marimile.

Ce am purtat la plimbarea de ieri:
Sacou Pimkie
Bluza no-name
Blugi C&A
Cizme Deichmann
Gentuta tip postas Deichmann

P.S.: O sa vedeti in unele poze ca-mi lipseste un cercel. Am uitat sa-l pun inainte sa plec de-acasa :D




















     Sper ca v-a placut postarea de astazi si, daca doriti si altele in genul acesta, anuntati-ma.

              Bonus pics:

 Am surprins pe plaja o sedinta foto. Cred ca don'soara a tremurat putin, purtand doar o rochita de vara si fiind in picioarele goale.






     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.

 
Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...