duminică, 22 aprilie 2012

NOTD - Sex on fire

     Hello, ladies.
     How was your weekend? I hope you relaxed and had a good time, recharging your batteries for the new week that will start tomorrow. Me, I stayed at home yesterday because the weather was rainy and cloudy, but today I’m going for a nice, long walk. I don’t know where, my hubby wants to surprise me :D.
     And now, let’s talk about today’s post. I know this is a “Hunger games” inspired manicure, but I think it's very sexy and I actually find it more suitable for a hot night with your man :D.

     Cum v-ati petrecut weekendul, fetelor? Sper ca v-ati relaxat, v-ati simtit bine si v-ati reincarcat bateriile pentru noua saptamana care incepe maine. Eu am stat acasa ieri pentru ca fost vreme innorata si ploioasa, insa astazi am de gand sa ma bucur de o plimbare lunga si placuta. Nu stiu insa unde voi merge, deoarece al meu sot vrea sa-mi faca o surpriza :D. 
     Iar acum, sa vorbim despre postarea de astazi. Stiu ca aceasta manichiura este inspirata de filmul “Hunger games”, insa mie, personal, mi se pare foarte sexy si cred ca este mai potrivita pentru o noapte fierbinte alaturi de iubitul/sotul vostru :D. 





     For this NOTD I used the sponge technique, wich I really like. It’s a bit messy, but it’s a fast way to have a really great model on your nails.

     Pentru NOTD-ul de azi am folosit tehnica buretelului, pe care o ador. E adevarat ca va murdariti putin, insa este o modalitate rapida de a obtine un model frumos pe unghiile voastre.


     The products I used:

Essence protecting base coat
Essence “59 Black is back”
Avon “Red wine”
Essence “94 Gold fever" – it’s a dupe of China Glaze "Electrify" Capitol collection and I was really happy when I found it :D
Essence sealing top coat




     The manicure step by step:

     I applied two coats of “Black is back”, and after it dried out, I applied on the tip of my nails, using a sponge, the Avon “Red wine” nail polish. Then, I applied “ “ with a sponge om the lower half of my nails. I finished my applying a top coat to protect my manicure and add more shine. You can see the final result in the pictures below. I hope you like this manicure and don’t be shy to tell me your opinion.

     Am aplicat “Back to Black” in doua straturi si, dupa ce s-a uscat, am aplicat pe varful unghiilor, cu un buretel, oja de la Avon. Apoi, tot cu un buretel, am aplicat “ “ pe jumatatea inferioara a unghiilor. La final, am aplicat un top coat pentru a-mi proteja manichiura si a adauga un strop de stralucire. Rezultatul este cel pe care-l vedeti in pozele de mai jos. Sper ca v-a placut manichiura si astept parerea voastra.


   




   





      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
   
     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.


                        Kisses and always be beautiful

                            Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...