marți, 8 mai 2012

Giveaway 500 de followeri


     Hello, ladies.

     Ma apropii de pragul de 500 de followeri, asa ca am decis sa organizez un mic giveaway. Stiu, stiu, am zis ca nu mai organizez unul general pana nu ating pragul de 1000 de followeri, insa nu as fi ajuns aici daca nu erati majoritatea dintre voi, asa ca am decis sa va fac o surpriza.
     Inainte de a trece la reguli and stuff, trebuie sa-i multumesc lui Ami, care a acceptat ca Makeup Shop sa sponsorizeze acest GA. Asa ca, multumesc Ami :).


     Premiul oferit este format din paleta Sleek Au Naturel si Sleek Pout Paint Minx.  
     Giveawayul incepe astazi, 8 mai, si se va incheia peste trei saptamani, pe 29 mai, la ora 23:59.

    



     Reguli:
-         Sa ma urmariti prin GFC (Google Friend Connect)
-         Sa-mi dati Like pe FACEBOOK
-         Sa dati Like pe FACEBOOK paginii Makeup Shop
-         Sa ma urmariti prin email (Follow me by email). Aveti grija sa confirmati acest lucru prin mailul pe care-l veti primi dupa ce va inregistrati.
-         Sa dati share pe Facebook acestei postari


     DISCLAIMER:

-         La acest concurs pot participa care locuiesc pe teritoriul Romaniei sau care au o adresa valabila in Romania unde pot primi premiul.
-         Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si o voi anunta atat aici, cat si prin email, ca a castigat. Are la dispozitie 48 de ore sa-mi trimita un mail cu datele ei de contact. Daca dupa doua zile nu am primit niciun raspuns, voi extrage o alta norocoasa.
-         Nu accept nicio inscriere din partea unui barbat. Nu ma intereseaza motive de genul “cadou pentru sotie / iubita / fiica”, au voie sa participe doar persoane de sex feminin. Daca vreun barbat inscris, il descalific.
-         Nu va inscrieti folosind nume si conturi false, pentru ca voi descoperi acest lucru si va voi descalifica. Fiti corecte, toata lumea trebuie sa aiba aceeasi sansa.
-         Imi rezerv 48 de ore pentru a anunta castigatoarea.
-         Nu accept incalcarea niciunei reguli. Nerespectarea lor atrage dupa sine descalificarea.


     Mai jos aveti formularul de inscriere, va rog frumos sa-l completati cu atentie. Bafta tuturor :).



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...