vineri, 4 mai 2012

LOTD - Frappuccino


     Hello, ladies.
     I just don’t know when the time flies, I feel like yesterday was Monday and now I’m already planning how to spend my weekend. Speaking of which, what are you doing this weekend? Hope you’re gonna have a sunny weather :)
     Today I have for you a very natural look, one you have been waiting for a while. It’s really easy to do, it will only take you 10-15 minutes max. Also, you can get the same look by using less eyeshadows, if you want to, my look is just for inspiration.

     Pur si simplu nu stiu cand zboara timpul, parca ieri era luni, iar acum imi fac planuri pentru weekend. Si ca tot veni vorba, cum va petreceti acest sfarsit de saptamana? Sper sa aveti parte de vreme insorita :).
     Astazi vreau sa va arat un look foarte natural, pe care stiu ca-l asteptati de multa vreme. Este foarte usor de facut, dureaza 10, maxim 15 minute pentru a fi realizat. De asemenea, puteti folosi mai putine farduri decat mine pentru a obtine acelasi look, machiajul meu este doar o sursa de inspiratie.




     You’ve asked me many times to do more natural looks and now I wanna tell you why I don’t do them: because I don’t look good with neutral shades. They’re just not for me, they make me look plain and simple.   The only way for me to look good with neutral shades is to wear a bright lipstick: red, fuchsia, mauve, you name it. But I promise I’ll try to do more often looks like this one. Here’s the look:

     M-ati rugat de multe ori sa realizez mai multe look-uri naturale, iar acum vreau sa va spun de ce n-o fac: pentru ca nu-mi sta bine purtand culori neutre. Pur si simplu nu sunt pentru mine, ma fac sa arat simplu, nu-mi evidentiaza nici ochii si nici buzele. Singura modalitate de a arata bine purtand culori naturale este sa asortez la machiaj un ruj in culori aprinse: rosu, fuchsia, mov, orice, aprins sa fie. Dar va promit ca o sa incerc sa realizez machiaje precum acesta. Iata look-ul:










                                                        The eye makeup, step by step:






Products used:

Face:

Clinique Moisture surge intense
Yves Rocher face primer
Maybelline Dram Satin Liquid Foundation – 30 Sand
NYX Concelear in a jar
Essence Pure Skin compact powder – 02 sand
Catrice Multi Colour Blush 010 “Riviera Rose” – contour, blush and highlight


Eyes:
Primer ELF
Sleek Oh So Special
Essence eyeliner gel – 02 London Baby
Manhattan khol kajal eyeliner No 3 – lower lashline
Manhattan khol kajal eyeliner No 11A - waterline
Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Vibrating Mascara


Lips:
Essence XXXL Nudes Lipgloss – 03 Nude Kiss



     I hope you’ve liked this look. For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Sper ca v-a placut look-ul de astazi. Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                  Kisses and always be beautiful

                       Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...