joi, 24 mai 2012

Nails - Let's brighten up (Catrice)


     Hello, ladies.
     I know that lately I haven’t posted daily, as usuall, but I have a few reasons for that. I have been really busy working on a few blog-related projects, which I’m pretty proud of. Don’t worry, you will find out about them in the very near future.
     Since I’ve been busy, I didn’t had any time for new looks or reviews, so I decided to post today a new manicure. It’s been some time since my last one and, after I told you HERE that I have a lot of nail polishes – many of which are brand new, I decided to start using them.
     For today I have for you a really pretty nail polish from Catrice – 820 Pimp my shrimp.

     Stiu ca in ultima perioada nu am mai postat zilnic, asa cum v-am obisnuit, insa am cateva motive pentru care nu am mai facut asta. In ultimele zile am fost foarte ocupata cu nite proiecte legate de blog, de care sunt destul de mandra. Nu va faceti griji, o sa aflati si voi despre ce este mai curand decat credeti.
     Pentru ca am fost atat de ocupata, nu am mai avut timp sa realizez look-uri noi sau review-uri, asa ca pentru astazi v-am pregatit o manichiura. A trecut ceva timp de cand n-am mai publicat un NOTD si, dupa ce v-am spus AICI ca am o gramada de oje – dintre care inca nedesfacute, am decis sa incep sa le folosesc.
     Asa ca astazi va prezint o oja foarte draguta de la Catrice – 820 Pimp my shrimp.




     Before I show you the pictures, I must say a few word about this nail polish. It’s an orange – slightly coral neon shade, with a creamy and shiny finish. It dries in 3-5 minutes and it lasts about 5-6 days on the nails before it starts to chip.
     What I don’t like is that, although in the bottle it seems pretty liquid, in reality it’s really thick and kinda sticky, which makes it hard to apply. It needs two layers to have a full coverage and you must work fast, because it tends to dry really fast on the nail.
     Other than that, I love the colour and I find it perfect for the summer time.

     Inainte sa va las cu pozele, vreau sa spun cateva cuvinte despre aceasta oja. Este un portocaliu cu o usoara tenta corai si are un finish cremos si stralucitor. Se usuca in 3-5 minute si rezista pe unghiute 5-6 zile pana cand incepe sa se “ciobeasca”.
     Ce nu-mi place la aceasta oja este ca, desi in sticla pare apoasa, in realitate este destul de groasa si chiar lipicioasa, ceea ce o face destul de greu de aplicat. Este nevoie de doua straturi pentru a acoperi perfect unghia si trebuie lucrat rapid, pentru ca are tendinta de a se usca repede.
     Dar in principiu, imi place foarte mult aceasta culoare si o consider perfecta pentru perioada verii.


                                           Natural light (the colour is slightly brighter)
                                           Lumina naturala (culoarea ojei este mai deschisa ca in realitate)















                                           In dim light (it's actuall colour)
                                           Lumina slaba (culorea sa reala)







     What do you think about this nail polish, do you like it?
     Deci ce ziceti de oja mea, va place?


                 Kisses and always be beautiful

                  Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...