marți, 29 mai 2012

Nails of the day: The ocean loves corals


     Hello, ladies.

     Don’t you just love when your day starts so good? The sun is shining, the birds are singing and you’re in such a good mood. And then something just has to ruin your day. God, I hate these moments, all my good mood goes down the toillet and I’m grumpy all day long.
     Anyway… Today’s post is about nail polishes. No, I haven’t bought new ones, I’m just gonna show you a new model. A few days ago I was simply staring at my nail polishes and thinking “so many of them, which one should I choose to wear?”. So, instead of a simple manicure, I decided to “mix” two nail polishes, using the sponge technique.

     Nu-i asa ca este grozav atunci cand ziua voastra incepe frumos? Soarele straluceste, pasarile ciripesc si voi aveti o stare de spirit minunata. Iar apoi trebuie sa se intample ceva care sa va strice ziua. Urasc momentele astea, toata starea mea buna de spirit se duce pe apa sambetei, iar eu sunt morocanoasa toata ziua.
     In sfarsit… Postarea de astazi este despre oje. Nu, nu mi-am cumparat unele noi, ci doar am sa va arat un model nou. Acum cateva zile pur si simplu ma holbam la oje si ma gandeam: “sunt atatea, pe care naiba s-o aleg?”. Asa ca, in loc sa-mi fac o simpla manichiura, am decis sa “imbin” doua oje prin tehnica buretelului.



     For this model I chose L.A. Colors “Breathless Blue” and Catrice “Meet at Coral Island”, two completely different shades. I know, nothing fancy, at least not at first sight. Well, I had a real surprise when I looked at my manicure in dim light: the L.A. Colors nail polish was a pale green-ish shade, absolutely gorgeous. I’m only sorry that I couldn’t take some proper pictures, so I can show you how pretty it was. Promise I’ll try harder in the future.
     All I can say is that if you have the chance to buy this L.A. Colors nail polish, do it, is totally worth it and it’s quite cheap, 2 euros maximum.
     And now I’ll just let you enjoy the pictures. Oh, by the way, if you want me to do a tutorial for this model just let me know :).

     Pentru acest model am ales ojele L.A. Colors “Breathless Blue” si Catrice “Meet me at Coral Island”, doua nuante complet diferite. Stiu, nimic special, cel putin nu la prima vedere. Ei bine, am avut o reala surpriza cand m-am uitat la manichiura pe lumina slaba: oja de la L.A. colors capatase o nuanta de verde pal, absolut superba. Imi pare rau ca n-am putut sa fac niste poze bune, ca sa vedeti si voi cat de frumos arata. Dar promit ca pe viitor am sa ma straduiesc mai mult.
     Tot ce pot sa spun este ca, daca aveti sansa sa cumparati aceasta oja L.A. Colors, nu ezitati sa o faceti, merita din plin si este si ieftina, costa maxim doi euro.
     Acum va las sa va delectati cu pozele. Ah, apropo, daca doriti sa fac un tutorial la aceasta manichiura, trebuie doar sa ma anuntati :).















                                                          Bonus pics:















Kisses and always be beautiful

Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...