miercuri, 27 iunie 2012

"Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?" - Primele impresii despre produsele Ivatherm


     Hello, ladies.

     Stiu, stiu, sunt o mare intarziata, probabil ca sunt ultima bloggerita care fac aceasta postare, dar asta pentru ca produsele au avut cale lunga de batut pana la mine, peste tari si fara mari J).
     V-am spus de cateva ori pe FB ca Trender m-a ales sa fac parte din campania WOM “Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?”, iar eu si prietena mea am primit spre testare produse Ivatherm. Pentru cele care nu stiu, toate produsele Ivatherm contin apa termala Herculane, iar Ivatherm este prima companie romaneasca de produse dermatocosmetice recomandata de catre dermatologi.
     Zilele trecute am primit, in sfarsit, produsele dar, din pacate, astazi va voi prezenta doar “bunataturile” mele. Pentru ca nu locuiesc in tara, nu am avut cum sa fac o poza de grup cu produsele mele si ale prietenei mele, asa ca le vom prezenta separat.
     Eu am ales doua produse esentiale pentru tenul meu:
-         Fond de ten fluid Jovial pentru piele sensibila
-         Crema hidratanta pentru fata Ivahidra + (pentru piele uscata sau foarte uscata)
-         Cei de la Ivatherm ne-au facut o surpriza si ne-au oferit si cate o apa termala.



       O surpriza foarte placuta a fost sa descopar ca ambele produse au prospect. Pentru mine, cel putin, este prima oara cand vad ca un fond de ten si o crema de fata vin insotite de prospect, ceea ce, dupa parerea mea, ofera produselor un aer profi si dovedeste ca cei de la Ivatherm sunt foarte atenti la detalii. Cel al fondului de ten contine aceleasi informatii ca si cutia, in timp ce pe prospectul cremei sunt trecute toate produsele Ivatherm, plus o mica descriere a lor.
     Am ales fondul de ten deoarece sunt in cautarea unui produs care sa ofere o acoperire mare, fara sa-mi incarce tenul si fara sa-mi provoace cosuri, bubite si alte “minuni”. Am deja doua astfel de fonduri de ten, insa imi place sa descopar produse noi. 
     Fondul de ten Jovial are un miros usor neplacut si aproape insesizabil, care se simte doar daca iti “indesi” nasul pe zona unde este aplicat produsul si tragi aer adanc. L-am testat deja si pot spune ca imi place, insa astept sa-l folosesc mai mult timp pentru a-mi forma o parere.






     Crema hidratanta a fost o alegere fireasca, in conditiile in care tenul meu a devenit foarte dificil de cand locuiesc aici: este deshidratat, sensibil si agresat de vant si frig. In plus, am folosit recent o crema care mi-a facut mult rau si deloc bine, asa ca am nevoie de ceva care sa-mi readuca tenul la “normal”.
     Crema de fata are un miros foarte placut, catifeleaza tenul si il hidrateaza, insa la cat este de uscat al meu va fi nevoie de mai multe aplicari pentru a-l “repara”. Un alt plus este ca Ivahidra + este sigilata, astfel ca sansele de a fi “testata” inainte ca voi sa o cumparati sunt practic nule.
Ambalajul produselor imi place mult: pe cutii sunt trecute toate informatiile despre fond de ten si crema, mai exact indicatii, proprietati si ingrediente, toate scrise atat in engleza, cat si in romana. 






   
     La fel ca si celelalte doua produse, apa termala are trecute pe recipient informatii complete, de la descriere, indicatii pana la ingrediente si modul in care actioneaza. Recipientul este mic, astfel ca apa termala este perfecta pentru a o purta mereu in geanta vara aceasta si sa va racoriti, fie ca mergeti la plimbare sau la plaja. 



     Aceasta ar fi prima impresie despre produsele Ivatherm si vreau sa va spun ca sunt foarte incantata de alegerea facuta. Zilele urmatoare voi posta produsele alese de catre prietena si care este prima ei impresie.
     Eu am inceput deja sa testez produsele si voi reveni cu mai multe informatii despre produse dupa ce imi voi forma o parere despre ele.

     Voi ati incercat pana acum produsele Ivatherm? Daca da, cum vi s-au parut? Daca nu, ati fi tentate sa le incercati?

                                      Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...