sâmbătă, 23 iunie 2012

Intalniri ratate - "Diva tavalita"


     Hello, ladies. 
     Inainte de a va lasa sa cititi "Intalnirea ratata" de astazi, am cateva precizari de facut. Stiti ca FB-ul a facut diverse schimbari de la un timp incoace, insa ultima modificare este si cea ne afecteaza cel mai mult pe noi, bloggeritele. Postarile noastre de pe FB nu mai ajung la toti cei care ne citesc pe acea retea de socializare, pentru ca asa au decis cei de sus. Iar daca ca tot ce scriem noi vrem sa fie citit de toti cei care ne-au dat LIKE, trebuie sa platim si inca destul de mult. Din cate am inteles de la Minnie Angel, se plateste cam 5 dolari pentru ca O SINGURA POSTARE pe Facebook sa fie promovata DOAR trei zile. Pe scurt, ar cam trebui sa ne vindem organele interne pentru ca voi sa vedeti in news feed tot timpul postarile noastre. 
     Din pacate, faptul ca nu vedeti postarile de pe FB afecteaza si traficul de pe blog. Pentru a remedia aceasta problema, am gasit cateva solutii. Daca vreti sa interactionati in continuare cu mine si sa-mi vedeti postarile, iata ce optiuni aveti:
- Sa ma urmariti prin mail -  in partea din stanga a blogului gasiti textul "Follow me by email", iar dedesubt este un camp liber. Introduceti adresa voastra de email acolo si nu uitati sa si confirmati, dupa ce veti primi mailul de rigoare (scuzati-mi repetitia :) );
- Sa ma urmariti pe Twitter - aceasta este adresa mea: https://twitter.com/#!/AnaBeautyBlog;
- Sa ma urmariti pe Google + - aceasta este adresa mea: https://plus.google.com/u/0/114534585572047683304/posts
- Sa intrati de bunavoie pe pagina mea de Facebook pentru a-mi vedea postarile. 

     Va multumesc pentru rabdarea de a citi aceste randuri si, orice optiune ati alege, vreau sa stiti ca eu sunt mereu aici, pentru voi. Acestea fiind zise, va urez lectura placuta :)


      "Hello girls!

     Din pacate nu am noutati in ceea ce ma priveste…Psycho e cumintel, in continuare iubitul ideal. Cam boring, nu? :))
     Dar azi vreau sa va povestesc o faza pe care nu o s-o uit toata viata, de fiecare data cand imi aduc aminte rad cu pofta. Atunci nu prea am ras…

     In vara anului 1999 am fost cu mama intr-un concediu, in statiunea Borsec. Aveam 13 - 14 ani, dar cu toate astea in scurt timp am cucerit tot teritoriul! Imi facusem multi prieteni, aveam admiratori fara numar, ce mai, eram o diva de Bucuresti, in toata splendoarea mea si cu fitele de rigoare :))
     Dintre toti fanii mei, ma indragostisem de un ungur, frumos foc, cu nume de fata…Lory :). Eram tot timpul impreuna…frumoase amintiri dintr-o perioada in care o strangere de mana sau un sarut erau WOW si simteai ca poti zbura ajutata de fluturasi :))

Andra :)
     Totul frumos, cu o singura exceptie: aveam ora de intrat in “casa”! Pe la ora 23 parca trebuia sa fiu prezenta in camera! Groaznic, pentru ca la ora respectiva incepea distractia la discoteca! Nu era cale sa o induplec pe mama sa ma lase pana mai tarziu! Si ma ofticam maxim cand noii mei prieteni imi povesteau ce distractii trageau noapte de noapte…Ma rog, pe vremea aia distractia nu se rezuma la o sticla de JB (nu se punea problema de alcool) si la poze pentru Facebook. Dar se strangeau toti, dansuri, se mai combina x cu y care de fapt era cu z…o telenovela :))
     Si culmea, de la toate astea lipsea miezul, diva de Andra! Inacceptabil!
    Intr-o seara eram cu gasca pe afara ne pregateam de discoteca. Eu mai putin, ma ocupam doar de inaugurare ca dupa, trebuia sa plec in camera :))
     Si in seara respectiva era o super atmosfera, asa ca m-am luat cu dantuiala, cu ruptul in figuri, m-am urcat pe mese, pe boxe, pe tot ce se putea :))
     La un moment dat, imi dau seama ca s-a facut foarte tarziu iar Lory s-a oferit sa ma duca pana la vila unde stateam. Eram terminata, ofticata pana la lacrimi ca o sa ratez DIN NOU o super seara! Asa ca m-am gandit eu ca ar merita sa incerc DIN NOU sa o rog pe mama sa imi dea aprobare pentru o ora mai tarzie.
Am ajuns la stabiliment si trebuie sa mentionez aici un aspect foarte important! Vila era compusa din parter si etaj. Noi stateam la parter dar vila avea un fel de veranda / terasa. Urcai cateva trepte, era terasa si intrai in camera. Una din ferestrele care dadea in camera noastra era chiar in dreptul treptelor.
Revenind la subiect, il rog pe Lory sa ma astepte 5 minute sa vorbesc cu mama in speranta unui success. In caz contrar, i-am zis ca il anunt eu pe geam :)) Asa ca baiatul s-a asezat pe treptele despre care va spuneam.
     Am intrat in camera toata lapte si miere. Si punct. Adica nu am avut timp de alte reactii, dulcegarii sau texte pe care mi le fabricasem…M-a luat mama direct cu mega tignalul ei: “Unde ai fost pana la ora asta? Vrei sa mor de grija ta?  Nu stii ca la ora cutare trebuie sa fii in camera?” si etc etc etc…
     Cred ca a stiut toata Harghita ca am intarziat si normal ca povestea nu se termina aici! Eu nu stiam cum sa o calmez sa nu mai tipe! Ii ziceam sa regleze volumul iar ea enervata de faptul ca nu primea nici o explicatie m-a luat la mare omor =)))) Vaaaai dar ce omooooor =))))
     A doua zi dimineata eu imi faceam bagajele! Era clar! Nu mai puteam sa imi fac aparitia prin statiune! Imi sifonase imaginea la modul cel mai grav iar eu nu mai puteam sa stau acolo nici o clipa! Decat cu o punga pe cap poate!
     Nu ma deranja foarte tare ca mi-o luasem grav ci faptul ca ma facuse de MARE RAHAT!
     Normal ca a urmat alta cearta, eu plangeam ca nebuna, nu concepeam sa mai stau! Va dati seama ca a trebuit sa raman, nu aveam incotro!
    Cel mai tare a fost cand in ziua respectiva, a trebuit sa ies la plimbare cu ea, contra vointei mele, imi propusesem sa nu mai ies din camera pana la plecare :))
     Aveam senzatia ca toti se uita la mine sugestiv, ma simteam SUPER PENIBIL.
     Bineinteles ca a trebuit sa dau ochii si cu Lory, care a fost foarte dragut, si-a cerut scuze pentru m-a adus asa tarziu la vila, dupa care a trecut peste subiect fara alte comentarii si nu a mai adus vorba despre asta.
     Ulterior, mi-am dat seama ca ceilalti nu stiau de cele intamplate cu mica diva. A fost o usurare pentru mine aspectul asta si mi-am continuat viata mondena din Borsec :))
     Foarte mult timp am tinut legatura cu Lory, ne trimiteam scrisori, ne sunam, dar bineinteles, la un moment dat, s-a rupt filmul :)

     Nu stiu din ce motiv, toate fazele penibile mi se intampla in momentele mele de maxima aroganta!

     Va pup!"


                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...