miercuri, 11 iulie 2012

Castigatoare concurs de machiaj Ana's Beauty Blog & Mya Shop "1 Iunie - Intoarcerea in copilarie" (RO only)


     Hello, ladies.

     Dupa o asteptare cam lunguta, pentru care imi cer din nou scuze, a sosit momentul sa anunt castigatoarele. N-o sa bat prea mult campii pentru ca stiu ca v-am tinut destul in suspans, insa voi spune totusi cateva cuvinte.
     In primul rand, multumesc fanilor care m-au susti… Ah, pardon, am gresit speech-ul :)). Ah gata, l-am gasit pe ala care trebuia, stati asa sa-i dau copy-paste. Glumesc :))

     Acum serios vorbind. Va multumesc mult ca v-ati aratat interesate de concursul meu si ca v-ati rupt din timpul vostru pentru a realiza machiaje si a mi le trimite.
     Mi-au placut toate look-urile create de voi, desi recunosc ca de la unele dintre voi as fi vrut mai mult. Mi-ar fi placut sa vad mai multa imaginatie, mai multa creativitate, pentru ca ati avut de unde alege modele de inspiratie, ati avut mana libera. Sau cel putin asta-mi place sa cred.
     In acelasi timp, au fost cateva look-uri care nu prea s-au incadrat in tema si am avut persoane care nu au respectat 100% cerintele. Totusi am trecut cu vederea pentru ca fiecare si-a dat silinta in felul ei J.
     Orisicum, toate m-ati surprins placut si am apreciat foarte mult efortul pe care l-ati facut pentru a va inscrie la concurs.

     Si acum sa trecem la treaba. Iata care sunt premiile:

Locul I
Locul II
Locul III
Locul I (pentru bloggerite)




     Acestea sunt concurentele:


                                     Non-bloggerite:


                                                                 Fenics Betty






                                                                       Neta Puian






                                                                            Stef






                                                                         Simona
 





                                                              Maria Gabriela







                                                                  Madalina Danaila

 







                                                            Catalina Elena Rapiteanu






                                                       Puscariu Raluca Mihaela






                                                         






                                                                   Letitia Golea






                                                               Madalina Zamfirache






                                                                        Vero Sima









                                         Bloggerite: 



                                                             Andreea Elena








                                                              Andreea Cristina







                                                                           Raluca






                                                                       Alexandra








Castigatoarele la categoria non-bloggerite:


Locul 1 - Madalina Zamfirache






Locul 2 - Puscariu Raluca Mihaela






Locul 3 - Fenics Betty







Castigatoarea la categoria bloggerite:



     Sincere felicitari, fetelor, astept un mail din partea voastra cu datele de contact. Fenics Betty, pe tine te rog ca, pe langa datele de contact, sa-mi spui si ce nuanta de ruj ti-ai ales.

     P.S. 1: Nu fiti suparate ca nu ati castigat, vor mai exista ocazii. Tot ce pot sa va spun acume ste ca va pregatesc niste surprize foarte frumoase, asa ca fiti pe faza.

     P.S.: Va astept inscrierile la GA-ul cu lentilele de contact. Click AICI.



                        Va pup si fiti frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...