miercuri, 25 iulie 2012

LOTD - Sugar, spice and everything nice


     Hello, ladies.

     I’ve spent the last few hours thinking about what the hell I’m gonna write, but I don’t have any inspiration. Therefore, I’m gonna cut right to the chase.  
     Lately I’ve been ignoring my Oh So Special Sleek palette, because I find it more appropriate for natural looks, which don’t suit me at all. But the other day I got keen on using it and, after I studied it a few minutes, some daytime perfect looks poped up in my head, flattering for the eyes.
     Today I’m gonna show you the first one.

     De vreo cateva ore ma tot gandesc ce naiba sa scriu, insa nu am inspiratie si pace. Drept urmare, o sa trec direct la subiect.
     In ultima vreme am cam ignorat paleta Oh So Special, pentru ca mi pare ideala pentru look-uri naturale, care mie nu mi se potrivesc. Insa zilele trecute mi s-a pus pata pe ea si, dupa ce am studiat-o cateva minute bune, mi-au venit in minte cateva machiaje bune de purtat pe timp de zi, dar care in acelasi timp pun ochii in valoare.
     Astazi vi-l prezint pe primul.




      I wore this one a couple of days ago, when I went for a short evening stroll, and I matched it with THIS outfit. It’s a soft, romantic makeup, suitable for every ocassion and which can easily be turned into an evening makeup just by applying a strong lipstick color and add, if you want, some falsies.
     I hope you’ll like my look.

     L-am purtat zilele trecute, cand am iesit la plimbare, si l-am asortat cu ACEASTA         tinuta.Este un machiaj soft, romantic, potrivit pentru orice ocazie si care poate fi cu usurinta transformat intr-un look de seara daca adaugati un ruj puternic si, eventual, niste gene false.
     Sper sa va placa ce mi-a iesit :)




























Products I used:

Face:

Ivatherm Ivahidra + Hydrating Facial Cream
L’Oreal BB Cream
Flormar Illuminating Primer
Yves Rocher “Flawless Finish Fluid Foundation” – Beige 100 (fond de ten “Zero Defecte”)
Garnier Roll-on concelear
Rimmel “Stay Matte” presses powder 004 Sandstorm
Yves Rocher Duo Face Powder Palette – pentru conturarea fetei
Essence blush “Miami Roller Girl”
Essence “Sun Club” Highlighter Powder 01 Summer Glow



Eyes: 





Primer ELF
Nyx makeup base
Maybelline eyeliner gel - 01
Kajal P2 - 021 Gorgeous Germany – waterline

Essence brow kit
Essence lash and brow gel mascara
Maybelline Volume&Define Mascara
Maybelline Vibrating Mascara


Lips:

 
Sephora Blockbuster Makeup Studio




     I hope you’ve liked this look. For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Sper ca v-a placut look-ul de astazi. Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                        Kisses and always be beautiful

                           Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...