joi, 12 iulie 2012

NOTD - Blue stripes


     Hello, ladies.

     Today I wanna show my first manicure with the nail stripes I bought from ebay. Actually, this is my second one, but it’s first one I’m showing on my blog.
     Today I was in the mood for coral and blue, but I didn’t felt like a sponge technique mani, so I decided to try the nail stripes. The model is really simple, it’s nothing fancy, but the mani draws attention to it through the nail stripes applied on the nails.

     Astazi va arat prima mea manichiura facuta cu benzile cumparate de pe ebay. De fapt este a doua, dar prima pe care v-o arat pe blog.
     Astazi am avut chef sa combin coral cu albastru, insa n-aveam “pofta” de o manichiura cu burete, asa ca m-am decis sa incerc benzile. Modelul este foarte simplu, nu este unul deosebit, insa manichiura atrage atentia prin benzile aplicate pe unghiute. 






     I used Catrice “030 Meet me at Coral Island” as a base. I applied the nail polish in two coats, then I used one coat of “Essence better than gel nails top sealer”. I waited to dry a bit, then I applied on my ring and index fingers six blue stripes. I finished the mani by applying again a top coat. I thought this would help the stripes to stay longer on the nails, but unfortunetaly they didn’t.
     After mearly 6 hours, during which I did nothing like washing / cleaning, the stripes peeled off the nails, as you can see in the picture below.
     My conclusion: the stripes are good either to be weared for a few hours, or to use them in order to do different models on your nails using multiple nail polishes (example HERE).




     Am folosit ca baza oja “030 Meet me at Coral Island” de la Catrice. Am aplicat-o in doua straturi, apoi am dat intr-un strat “Essence better than gel nails top sealer”. Am asteptat sa se usuce putin, apoi am aplicat pe inelar si aratator cate sase fasii din banda albastra.
     Am finisat manichiura aplicand din nou cate un strat de top coat pe fiecare unghie cu banda. M-am gandit ca astfel fasiile vor rezista mai mult, dar din pacate nu a fost asa. Dupa doar 6 ore, timp in care n-am facut absolut nimic, gen sa spal / curat etc, benzile s-au desprins de pe unghie, asa cum vedeti in poza de mai sus.
     Concluzia mea: benzile sunt bune fie daca vreti sa le purtati cateva ore, fie sa le folositi doar pentru a realiza diverse modele folosind mai multe oje (exemplu AICI). 
 

     And now, enjoy the pictures.

     Iar acum va las cu pozele. 












     If you liked my post, it would mean the world to me if you would leave a comment.

     Sper ca v-a placut manichiura mea. Voi ati incercat pana acum benzile pentru unghii? Daca da, cum le-ati folosit?
     Daca v-a placut postarea mea, as aprecia tare mult daca mi-ati lasa un comentariu.



                                 Kisses and be beautiful

                                 Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...