marți, 10 iulie 2012

NOTD - Urban nature


     Hello, ladies.

     My nail polish collection is getting bigger every day, literally :)). Since I don’t have time to wear one nail polish at a time, because it would take forever to use every single one of them, I decided to do some combinations.
     I did a lot of models using either sponge technique, or the nailt stripes I got from ebay: you’ve seen some of them on my blog, some of them only in my Facebook page, while others have never seen the daily light, so to speak.
     Today I’m gonna show you a special french, even out of the ordinary I might say, but which I really like.
     This manicure was inspired by the grey clouds that have covered the sky lately and by the green trees / plants that have “enlightened” the gloomy days. I admit that I had some difficulties choosing the title for this post, and Aqua Shell was the one who helped me. Thank you so much, Aqua :*.

     Colectia mea de oje devine tot mai mare pe zi ce trece, literalmente :)). Cum n-am cand sa port cate o singura nuanta de oja pe unghii, pentru ca ar dura o vesnicie pana le-as lua pe toate la rand, am decis sa le combin.
     Am realizat diverse modele folosind fie tehnica buretelului, fie benzile pentru unghiute cumparate de pe ebay: unele dintre ele vi le-am aratat pe blog, pe altele le-am postat doar pe Facebook, iar pe altele le-am tinut ascunse :).
     Astazi, insa, am sa va arat un french deosebit, iesit din comun as putea spune, dar care mie-mi place foarte mult.
     Manichiura a fost inspirata de norii gri care au acoperit cerul in ultima perioada si de copacii / plantele verzi care-au “luminat” zilele intunecate. Recunosc, insa, ca am avut dificultati in alegerea titlului, iar cea care m-a scos din impas a fost draga mea Aqua Shell, care mi-a oferit denumirea perfecta pentru aceasta postare. Multumesc din suflet, Aqua :*






     For today’s manicure I chose Avon – Gunmetal and Catrice – 810 Acid/DC.

     I applied two layers of Gunmetal, then I used a mattifying top coat from P2. After it dried, I applied on the tip of my nails Acid/DC and Essence better than gel nails top coat. Of course, I used at first the Essence base coat.
     I know it’s not a big deal, but this model is very easy to do and it pops. I really like the result and I hope you do to.
     Oh, and sorry for the nasty cuticules and the not so straight lines of the green nail polish, but I haven't slept since yesterday so my hands are a little bit (more) shaky.

     Pentru manichiura de astazi am ales Avon – Gunmetal si Catrice – 810 ACid/DC.

     Am aplicat in doua straturi Gunmetal, apoi am folosit un top coat pentru matifiere de la P2. Dupa ce s-a uscat, am aplicat pe varful unghiilor Acid/DC si Essence better than gel nails top coat. Bineinteles, inainte de toate am folosit baza de protectie de la Essence.
     Stiu ca nu este mare filozofie, insa e un model foarte simplu de realizat si de efect. Eu sunt foarte incantata de rezultat si sper sa va placa si voua. 
     Ah, si imi cer scuze pentru cuticulele mele urate si oja verde aplicata stramb, dar n-am mai dormit de ieri si imi tremura mainile putin (mai mult).













     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 


     Kisses and always be beautiful

     Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...