miercuri, 18 iulie 2012

Swatch and review - Trio Wet'n'Wild "Sweet as candy"


     Hello, ladies.

     Ieri v-am prezentat minunata colectie “Olympic” de la Sleek, iar astazi veti face cunostinta cu o alta trusa de care m-am indragostit. Este vorba de trio-ul Wet’n’Wild “Sweet as candy”.
     Acest trio genial e programat pentru review de multa vreme, insa l-am tot amanat in favoarea altor postari si va spun sincer ca rau am facut. Am numai cuvinte de lauda pentru aceste farduri si imi pare rau ca nu m-am mobilizat sa vi le arat mai devreme. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata :D.





     Eu detin trio-ul “Sweet as candy”, unul perfect pentru machiaje de zi, din punctul meu de vedere. Atunci cand se pe graba si nu am timp de un look elaborat, intind instinctiv mana dupa aceasta paletuta. Fardurile sunt suficient de puternice pentru a-mi evidentia privirea, insa  indeajuns de soft pentru a indeplini cerintele unui machiaj de zi. 







     Paleta este impartita in 3: Eyelid, Crease si Browbone, insa nu e musai sa folositi fardurile dupa cum scrie pe ele. Eu, personal, urmez atat “instructiunile” de pe paleta, dar folosesc fardurile si pentru look-uri smokey, pe care o sa vi le arat in curand. Gasiti AICI un look facut cu aceasta paleta.






     Ambalajul este din plastic, foarte rezistent, iar trusa vine cu doua aplicatoare mici, o pensula si un buretel, pe care eu nu le-am folosit. De fapt mint, le-am folosit o singura data, sa vad cat sunt de bune, insa tot pensulele le prefer :). Pastilele de fard sunt maricele, iar produsul se consuma foarte greu. Am paleta de cateva saptamani si am folosit-o aproape zilnic, insa abia se vede ca a fost atinsa.
     Fardurile sunt foarte pigmentate, dupa cum puteti vedea si voi in pozele de mai jos. Contin particule mici de sclipici, finish-ul este unul satinat si se blenduiesc foarte usor. Apropo, swatch-urile au fost facute direct pe piele, fara niciun fel de baza. 







     In ceea ce priveste textura fardurilor, vreau sa va spun ca n-am mai intalnit astfel de farduri pana acum. Par a fi cremoase, nu sunt deloc prafoase, au o consistenta destul de “tare”, insa se aplica foarte usor. Nu seamana cu Sleek, Sephora sau alte farduri pe care am avut-o pana acum. Fardurile Wet’n’Wild sunt ceva inedit si cu siguranta merita cumparate. 







     Eu nu ma voi opri aici cu produsele Wet’n’Wild, iar urmatoarele pe care le voi achizitiona sunt Icon Petal Plusher, cateva rujuri Mega Shield cu SPF 15 si niste oje Fast Dry. In Romania produsele Wet’n’Wild se gasesc doar online, din cate stiu eu, iar un site pe care vi-l pot recomanda este Makeup Shop.

     Voi ce produse Wet’n’Wild aveti? Va plac? Ce produse va mai fac cu ochiul?

      

                  Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...