miercuri, 5 septembrie 2012

LOTN - Autumn leaves


     Hello, ladies.

     Today I have for you a makeup inspired by nature. Here, the trees simply won’t accept that autumn is here and they’re trying to keep they’re green crowns. Still, yellow leaves are starting to pop up and this symphoni of colors inspired me to do a new look.
     This time I have a picture tutorial for you, which I hope you’ll find useful.
     So let’s get to work.

     Astazi am pentru voi un machiaj inspirat de natura. Aici, copacii nu vor sa accepte venirea toamnei si se chinuie sa-si pastreze coroanele verzi. Cu toate acestea, incep sa “rasara” frunze galbene, iar aceasta simfonie de culori mi-a dat ideea unui nou machiaj.
     De aceasta data, am pentru voi si un mic tutorial din poze, care sper sa va fie de folos. Asadar, sa trecem la treaba.



      For this look I used the Sleek Primer palette, a frew eyeshadows from Kiss My sass, a Catrice mono eyeshadow, an eyeshadow from the Sleek Sunset palette and the fake No7 eyelashes. Unfortunately, the No7 adhesive isn’t so good so, while I was taking the pictures, the lashes separated from the eyelid at the corners. I noticed that only after I was done with the “photo shooting”, so please bare with me and ignore this. Next time I’ll use a better adhesive.

     Pentru machiajul de astazi am folosit paleta de primere dela Sleek, cateva farduri de la Kiss My Sass, un mono Catrice, un fard din paleta Sunset de la Sleek si genele false de la No7. Din pacate, lipiciul No7 nu este atat de bun si, in timp ce faceam pozele, mi s-au dezlipit putin genele in laterale. Am observat acest lucru abia dupa ce am terminat “sedinta foto”, asa ca va rog sa treceti cu vederea aspectul inestetic al genelor. Data viitoare voi folosi un lipici mai bun.












     The look step by step / Cum am procedat:

-         I prepared my eyelid with foundation and powder, then I applied on my mobile lid the green primer from the Sleek Primer palette / mi-am pregatit pleoapa cu fond de ten si pudra, apoi am aplicat primerul verde din paleta Sleek doar pe pleoapa mobila;





-         On the inner quarter of my eyelid, I applied “Firestarter” from KMS, I continued by applying “Tekin mint” from Catrice and “Flip Flops” from KMS, then I blended the eyeshadows; / pe un sfert din pleoapa am aplicat “Firestarter” de la KMS, am continuat cu “Take it Mint” de la Catrice si “Flip Flops” de la KMS, apoi le-am blenduit;






-         In the outer corner I applied “Forest Nymph” from KMS, blended it out, and in the crease I applied the black eyeshadow from the Sleek sunset palette; / in coltul extern al ochiului am aplicat “Forest Nymph” de la KMS, l-am blenduit, iar in pliul pleoapei am aplicat un strop din fardul negru din paleta Sunset de la Sleek;







-         Under my eyebrows and in the tear duct I used the whiter primer from the Sleek Primer palette, then I applied “Diamonds &Pearls” from KMS. Between "Diamons & Pearls" and "Forest Nymph" I applied "Firestarter"; / sub sprancene si in coltul intern al ochiului am folosit primerul alb din paleta de primere de la Sleek, iar peste el am aplicat “Diamonds & Pearls” de la KMS. Intre "Diamonds & Pearls" si "Forest Nymph" am aplicat "Firestarter";







-         On three quarters of my lower lash line I used P2 khol eyeliner “030 Crazy Brasil”, which I smudged with “Forest Nymph” from KMS. I continued by applying “Flip Flops”, and on top of them I added a little but of “Take it mint” from Catrice; /  pe trei sferturi din linia genelor de jos am aplicat creionul khol “030 Crazy Brasil” de la P2, pe care l-am intins cu ajutorul unei pensule pentru smudge folosind “Forest Nymph” de la KMS. In continuarea acestuia am aplicat “Flip Flops”, iar peste ele am pus un strop de “Take it Mint” de la Catrice;






-         To finish my eyes, I used Maybelline gel eyeliner “Blackest Black 950”, I applied the No7 fake eyelashes and I used a mascara from L'Oreal / la final, am folosit Maybelline gel eyeliner nuanta “Blackest Black 950”, apoi am aplicat genele false de la No7 si am rimelat genele cu un rimel de la L'Oreal.






     I cleaned my cheeks of all the fallout from the eyeshadows, I applied the ELF face primer, my Maybelline Dream Satin Liquid foundation “Sand 30” and my Essence Pure Skin face powder “02 Sand”.
     To contour my face I used a bronzer from Yves Rocher, as a blush I used Sleek “Rose Gold, and as a highlight – Sleek “Peach Shimmer”.
     For my lips: Essence lip liner “01 Soft Rose”, Avon lipstick “Sun kissed ginger” and KIKO “Supergloss 123 Strawberry Pink”.

     Mi-am curatat obrazul de fardul cazut, am aplicat primerul de fata de la ELF, fondul de ten Maybelline Dream Satin Liquid “Sand 30” si pudra Essence Pure Skin “02 Sand”.
     Pentru conturarea fetei am folosit un bronzer de la Yves Rocher, ca blush am folosit “Rose Gold” de la Sleek, iar pentru iluminare am preferat “Glo Peach Shimmer” de la Sleek.
     Pentru buze am folosit creionul Essence “01 Soft Rose”, un ruj Avon “Sun kissed ginger” si gloss-ul KIKO “Supergloss 123 Strawberry Pink”. 







     This is the final look, I hope you’ll like it.

     Acesta este look-ul final, sper sa va placa.


                                       Click on the pics to zoom / Click pe poze pentru marire

















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                                 Kisses and always be beautiful

                                    Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...