luni, 3 septembrie 2012

Monday Blues - Blue with a touch of gold


     


     Hello, ladies.

     Today the romanian beauty blogshpere is BLUE. As you’ve probably already seen on other romanian blogs, we came up with a project names “Monday Blues”. I love this kind of projects, so I couldn’t say no to this one, especially since blue is one of my favourite colours.
     Today I will show you my small collection of blue accessories and a manicure I did using some nail art stamping plate.

     Astazi blogosfera romaneasca de beauty este ALBASTRA. Dupa cum probabil ati vazut deja la colegele mele, am “copt” un proiect intitulat “Monday Blues”. Ador proiectele de genul, asa ca nu puteam sa-i spun pas acesteia, mai ales ca albastru este o culoare care-mi place mult.
     Pentru astazi v-am pregatit mica mea colectie de accesorii albastre si o manichiura realizata cu ajutorul unor placute, despre care o sa va si vorbesc.

 

     I’m gonna show you first the manicure. I didn’t want my nails to be completely blue, so I used Catrice “ 910 Oh my goldness” along with my blue nail polish Catrice “875 It’s all I can blue”. I’ve bought those two recently, like I don’t have enough nail polishes :)). I used 910 on my finger to make it pop and on the rest of my blue nails I stamped a golden flower using the nail art stamp and the plate from Born Pretty Store. I could’ve used the special stamping nail polishes, but they’re very thick and I don’t like them. Therefore, I used my normal golden nail pollish, which looks pretty, if you ask me.
     Oh, I almost forgot, the stamping nail art kit is “Hello Kitty & Floral Stamping Nail Art Kit” and if you want to order it from Born Pretty Store, make sure you use the code JDJ61 for a 7% discount.
     I hope you like my nails.







     Prima pe lista este manichiura. Nu am vrut sa am unghiile complet albastre, asa ca pe langa lacul de unghii Catrice “875 It’s all I can blue” am folosit si “910 Oh my goldness”. Ambele cumparate recent, de parca n-as avea destule :)). Accentul a fost pus pe inelar, iar pe celelalte unghiute albastre am “desenat” o floare aurie cu ajutorul placutei si stampileipentru nail art de la Born Pretty Store. As fi putut sa folosesc si ojele speciale pentru stampilat, insa sunt prea groase si nu-mi plac. Drept urmare, am folosit oja aurie de la Catrice care arata foarte frumos, dupa parerea mea.
     Ah, era sa uit, placuta pentru stamping este “Hello Kitty& Floral Stamping Nail Art Kit” si daca doriti sa comandati de pe Born Pretty Store, puteti folosi codul JDJ61 pentru o reducere de 7%.
     Sper sa va placa unghiutele.

































     And these are mu lue accessories. They’re many and they’re not fancy, but I love them.

     Iar acestea sunt accesoriile mele albastre. Nu sunt multe, nu sunt fancy, dar imi plac si le port cu drag.







     Please check out my colleagues' blogs. 

     Va rog sa aruncati un ochi si pe blogurile colegelor mele. 





     I hope you’ve liked this post. For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Sper ca v-a placut postarea de astazi. Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                                Kisses and always be beautiful

                                    Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...