vineri, 28 septembrie 2012

NOTD - Autumn flowers


     Hello, ladies.

     You have no idea how good it fells to write again on the blog. I am so sorry that I’ve been posting so rarely lately but, unfortunately, I can’t change that, not for the time being. So please bare with me.
     Today I have for you a special manicure. I didn’t use the nail stripes or the sponge technique, but a stamping image plate. I have three plates and I decided it’s time to use them too.I hope you'll like my manicure.

     Nici n-aveti idee cat de bine ma simt scriind iar pe blog. Imi pare tare rau ca postez atat de rar dar, din pacate, nu am cum sa schimb asta, cel putin pentru moment. So please bare with me. I hope you’ll like my model.
     Astazi am pentru voi o manichiura mai speciala. Nu am folosit benzile si nici buretelul, ci o placuta cu model pentru unghii. Am trei astfel de placute si am decis ca este timpul sa le pun si pe ele la treaba. Sper sa va placa ce a iesit.




      For this manicure I used as a base a duo-chrome nail polish from P2 – “870 Sparkling Surprise”, which for me it was a real surprise. Why? Well, it looks exactly like China Glase “Swanky Silk” form the Bohemian Luster Chrome Collection. The CG nail polish is 7$, while my P2 nail polish is only 1.50 euros. Is it worth it? Hell yeah, it’s a goldy beige with pink and peachy undertones. If you have the chance to buy it, do it. 
     For the model I used KIKO “224 Dark Pearly Copper”, an intense and pearly coppery-red.
    
     Pentru aceasta manichiura am folosit ca baza oja duo-chrome P2 “870 Sparkling Surprise”, care pentru mine chiar a fost o surpriza. De ce? Ei bine, este copia fidela a ojei China Glaze “Swanky Silk”, din colectia Bohemian Luster Chrome. Oja CG costa 7 $, iar eu am dat pe cea de la P2 1.50 euro. Se merita? Hell yeah, este un beige-auriu cu subton roz si piersica, se usuca in cateva minute si arata superb. Daca aveti ocazia sa o cumparati, nu o ratati.
     Pentru model am folosit oja KIKO “224 Dark Pearly Copper”, un rosu-cupru perlat si intens. 
















                                                        And the China Glaze nail polish.
                                                                       Source


     The stamping plate I chose is M63, a very cute one, and flowery like a day of spring. Well, right now is fall and spring is pretty far away, so I decided to give those flowers an autumn twist.
     Back to the image plate: as you can see, the model transferred perfectly and without using a special stamping nail polish, a thick ordinary nail polish is perfect. I really like the plate, the stamp and the scraper work perfectly and I will use them again. You can find the image plate HERE, at 5,05$.

     Placuta pe care am ales-o este M63, una foarte draguta si inflorata ca o zi de primavara. Dar pentru ca momentan este toamna si primavara e destul de departe, m-am decis sa transform florile intr-unele de toamna.
     Revenind la placuta: dupa cum vedeti, modelul s-a imprimat perfect si fara sa folosesc o oja speciala pentru stamping, tot ce conteaza este ca lacul de unghii ales pentru model sa aiba o consistenta mai groasa. Placuta imi place tare mult, stampila si scraper-ul functioneaza perfect si clar o sa le mai folosesc. O puteti gasi AICI, la pretul de 5,05 $.

     And now enjoy the pics.

     Va las sa va delectati cu pozele. 







































     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                                         Kisses and always be beautiful

                                 Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...