vineri, 7 septembrie 2012

NOTD - Bird of paradise


     Hello, ladies.

     I know I promised you a tutorial about how I use the nail stripes, but either I didn’t had a good light, or I screwd up my manicure. Yesterday I tried two different models, some complicated ones actually, and neither of them turned out well. I do screw up once in a while, don’t think that everything turns up right on the first try. So yesterday, sick and tired of all that sticking and unsticking the nail stripes, I decided to try something easier, something anyone could do: the sponge technique. You already know how much I love this technique, the effort is almost minimum, and the result is really pretty.

     Va promisesem un tutorial in care sa va arat cum folosesc eu benzile pentru unghii, insa ba n-am avut lumina buna, ba am dat doua rateuri. Ieri am incercat doua modele mai complicate si nu mi-a iesit niciunul, din pacate. Asta este, dau si eu rateuri, sa nu credeti ca-mi ies toate din prima. Asa ca ieri, satula de atata lipit si dezlipit benzi, am decis sa incerc ceva mult mai usor, ce poate face oricine: manichiura cu burete. Stiti deja ca imi place mult aceasta tehnica, efortul este aproape minim, iar rezultatul este foarte dragut.




      For today’s manicure I used Catrice “800 Heavy Metallilac” and Debby colorplay 75. Hubby was the one whi picked up the shades, because I just couldn’t decide what shades to use.
     I hope you’ll like the result and I would like you to try this model at home.

     Pentru manichiura de astazi am folosit Catrice “800 Heavy Metallilac” si Debby colorplay 75. Nuantele au fost alese, de fapt, de catre hubby, pentru ca eu pur si simplu nu puteam sa ma decid ce combinatii sa folosesc.
     Sper sa va placa rezultatul si sa incercati si voi aceasta manichiura.


     The manicure, step by step / Cum am procedat:

     I removed my cuticules, shaped my nails and I applied a base coat from essence.  / Mi-am taiat cuticulele, am dat forma unghiilor si am aplicat un base coat de la essence.






     I applied two coats of Debby 75. / Am aplicat Debby 75 in doua straturi.













     Using a sponge, I dabbed Catrice 800, applying more nail polish on the tip of my nails. / Folosind un buretel, am aplicat Catrice 800, insistand pe varfurile unghiilor.

























     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                    Kisses and always be beautiful

                      Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...