joi, 4 octombrie 2012

NOTD - Fighting the grey


     Hello, ladies.

     I promised you I’ll use as often as possible my stamping image plates and this is me keeping my promise. This time, I used two image plates from Born Pretty Store and I’m very pleased with the result, the models transferred perfectly.
     What inspired me to do this manicure? The grey weather and the few colored flowers in the garden that withstand the rain and gloomy weather.

     V-am promis ca voi face folosi cat mai des placutele de stamping si iata ca ma tin de cuvant. De data aceasta, am pus la treaba doua placute de pe Born Pretty Store si sunt foarte multumita de rezultate, modelele au iesit perfect.
     Ce m-a inspirat sa realizez aceasta manichiura? Vremea gri de afara si cateva flori colorate din gradina, care ignora timpul poloios si innorat si reprezinta o pata de culoare. 




      As a base I chose P2 “Rich&Royal” nail polish and for the models I chose two nail polishes from the Hollywood’s Fabulous 40ties Catrice Collection: “C01 Red Butler” and “C02 Holly Rose Wood”.
     As for the plates, I used B97 and B91 and, as I said earlier, the models transferred perfectly on my nails, they’re visible and clear. You can find the image plates HERE and if you use the code JDJ61 you’ll get a 7% discount.

     Ca baza am ales oja P2 “Rich & Royal”, iar pentru modele am folosit doua oje din colectia Catrice Hollywood’s Fabulous 40ties: “C01 Red Butler” si “C02 Holly Rose Wood”.
     Placutele pe care le-am folosit sunt B87 si B91 si, dupa cum va spuneam mai sus, modelele s-au transferat perfect pe unghie, sunt vizibile si clare. Placutele le puteti gasi AICI, iar daca folositi codul JDJ61 aveti o reducere de 7%.

     Enjoy the pics.















































     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                    Kisses and always be beautiful

                         Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...