duminică, 7 octombrie 2012

NOTD - Rainbow Dots


     Hello, ladies.

     A few days ago, while I was enjoying a cup of coffee and the warm sunrays after a long autumn rain, I saw on the sky a beautiful double rainbow. And since the nature is my main soruce of inspiration, I decided to do some rainbow inspired nails. More precisely, I wanted to do some rainbow dots, but I kind of failed: too many colored dots and too crowded, plus my nails are too small to work on.

     Zilele trecute, in timp ce-mi savuram cafeaua si ma bucuram de soare dupa o ploaie sanatoasa de toamna, am zarit pe cer un superb curcubeu dublu. Si cum natura este principala mea sursa de inspiratie, m-am decis sa-mi fac niste unghii curcubeu. Mai exact, m-am gandit sa fac niste rainbow dots, insa am cam esuat: puncte colorate multe si cam inghesuite si spatiu mic de lucru, pentru ca nu am unghiile prea lungi. 





      As a base for my manicure I chose a black nail polish from Essence. For the dots I used a dotting tool (doh!) and a few nail polishes from Essence, Catrice, Flormar and KIKO. I don’t remmber the names of the nail polishes, but if you are interested by one of them in particular, let me know in a comment and I will search for it. 
  
     Ca baza pentru manichiura am ales o oja neagra de la Essence, iar pentru puncte am folosit un dotting tool si oje de la Essence, Catrice, Flormar si KIKO. Nu mai stiu numele ojelor, insa daca va intereseaza vreuna in mod special spuneti-mi intr-un comentariu si o voi cauta. 


     And now the pictures. Please don’t be to harsh on me, I promise I’ll practice more with the dotting tool.

     Iar acum pozele. Va rog nu fiti prea dure cu mine, promit sa mai exersez folosirea dotting tool-ului.  







































     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.




                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...