luni, 5 noiembrie 2012

NOTD - A clasic french


     Hello, ladies.

     I love nail polishes, that’s a fact. Nude, colored, dark, sparkly or not, flakies or toppers with different effects, I can’t get enough of them and I want them all. Still, my all time favourite manicure is the clasic french. I think it’s an elegant, simple but beautiful manicure, suitable for any occasion and any outfit.
     Ok ok, it is a nice manicure and all that, but it’s pretty difficult to do it. You need a very steady hand to draw that beautiful straight line, or else the whole thing it’s ruined. I’ve tried the special french stripes (forgot they’re name :D) and even a nail polish with a very thin brush, like a niddle, but I didn’t like the results. Well, imagine how happy I was when I discovered at P2 a nil polish with a special brush for french manicure. Wanna know how good it is? Keep reading. 

     Imi plac ojele, asta este clar. Nude, colorate, dark, cu sclipici sau fara, flakies sau cu diverse efecte, nu ma satur de ele si le-as vrea pe toate. Cu toate acestea, manichiura mea preferata ramane clasicul french. Mi se pare o manichiura eleganta, simpla, dar de efect si care poate fi asortata absolut oricarei ocazii si oricarei tinute.
     Bine bine, o fi ea o manichiura frumoasa si toate cele, insa e cam greu de facut. Ai nevoie de o mana extrem de stabila ca sa trasezi o dunga dreapta si perfecta, altfel totul se duce pe apa sambetei. Am incercat eu benzile speciale pentru french si chiar si o oja cu o pensula subtire cat un ac, insa rezultatele nu mi-au placut. Ei bine, imaginativa ce fericita am fost cand am gasit la P2 o oja cu o pensula speciala pentru french. Vrei sa aflati cat este de buna? Cititi in continuare.







     So what’s the thing with this nail polish that makes it so special? Well, its brush is worth all the money. And I paid only 2.5 euros for it and believe me, I never thought it would be this good. It’s an angular brush, not to thin nor to thick, which helped me draw a straight line for the first time (in my life). Almost straight :D. I really love the result and if they had other colors, I would’ve bought them all. Well, it’s not that I can’t use the bursh for other nail polishes, as long as I clean it properly.

     Care-i faza cu oja asta de e asa speciala? Ei bine, pensula este cea care face toti banii si chiar mai mult. Nu de alta, dar am dat pe ea vreo 2.5 euro si credeti-ma ca nu ma asteptam sa fie asa buna. Este vorba despre o pensula unghiulara, nici prea groasa nici prea subtire, cu ajutorul careia am putut sa trasez pentru prima data (in viata mea) o dunga dreapta. Ma rog, aproape dreapta :D. Sunt super incantata de rezultat si daca ar fi avut si pe alte culori le-as fi cumparat pe toate. Bine, nu spune nimeni ca nu pot folosi pensula si cu alte culori, cat timp o curat asa cum trebuie :D. 








     And now let me show you the manicure. Of course, I’ve shortened and filed my nails, removed my cuticules, I used a base coat and one coat of Essence 39 (I only have the number, don’t know it’s name).  Although in the bottle it looks like a pink, on the nails it’s actually an almost transparent nail lacquer, with a hint of pink only if you apply in two coats.

     Si-acum sa va arat manichiura. Bineinteles, mi-am scurtat si pilit unghiile, curatat cuticulele, folosit base coat si aplicat un strat din oja Essence 39 (am doar numarul, nu-I stiu si numele). Desi in sticla pare roz, in realitate este un lac de unghii aproape transparent, doar cu o usoara tenta roz daca este aplicata in doua straturi.








     After the Essence nail polish has dried up, I painted the tip of my nails using the white nail polish from P2. Finally, I applied a top coat from Essence.
     I hope you’ll like my nails :D.

     Dupa ce s-a uscat oja de la Essence, am pictat varfurile unghiilor cu ajutorul ojei albe de la P2. La final am aplicat un top coat Essence si am “tras” unghiutele in poze.
     Sper sa va placa rezultatul :D



                             Click on the pics to zoom in.
                             Click pe poze pentru marire. 
 















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.
                       Kisses and always be beautiful
                              Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...