marți, 11 decembrie 2012

NOTD - Magical mistletoe

     Hello, ladies.

     I hope I haven't bored you with my X-Mas inspired manicures, because I still have a lot to show you. As you have noticed or will notice, my first suggestions are pretty simple and I have used the same nail polishes almost every time, just to show how many models you can get with the same products. But the next NOTD will be a more complex model, I promise. 

     V-ati saturat de manichiurile mele de Craciun? Sper ca nu pentru ca mai am si altele pe care vreau sa vi le prezint :D. Dupa cum ati / veti observa, primele propuneri au fost destul de simple si am folosit cam aceleasi oje, pentru a va arata cat e de simplu sa realizezi mai multe modele folosind aceleasi produse. Insa urmatorul NOTD va fi cu siguranta un model mai complex, promit.






     The products used for today's manicure: the beautiful P2 nail polish - "830 Perfectly Good", L.A.'s "Antique Burgundy" nail polish and Catrice "Gold Leaf" top coat, from the "spectaculART" limited edition.
     I don't know why, but this manicure makes me think of a magical and golden mistletoe *dreaming*. I hope you'll like it :).

     Ce am folosit pentru manichiura de astazi? Minunata oja verde de la P2 - "830 Perfectly Good", oja "Antique Burgundy" de la L.A. Colors si top coat-ul "Gold Leaf" de la Catrice, din editia limitata "spectaculART".
     Nu stiu de ce, dar manichiura ma duce cu gandul la un vasc aurit si magic *dreaming*. Sper sa va placa :).





























     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




                       Kisses and always be beautiful
 
                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...