miercuri, 23 ianuarie 2013

Latest acquisitions: in January I've spent my money on...



     Hello, ladies.

     I think my new motto should be “Shopping is my passion”, because I can't let a month pass by without buying something. The shopping not only relaxes me, but I really need some of the stuff or I just can't help buying them.
     Anyway, this is what I got this month.

     Stiti ca era o emisiune la TV care se numea “Shoppingul, pasiunea mea”? Cred ca asta va fi deviza mea de-acum incolo, pentru ca nu trece luna fara sa cumpar ceva. Pe langa faptul ca shoppingul ma relaxeaza, de unele chestii chiar am nevoie sau poate ca pur simplu nu pot sa le rezist.
      Oricum, acestea sunt cumparaturile din luna ianuarie. 





      Basically, I bought products from limited edition collections. Also, I bought a few fake lashes because I ran out of falsies, three regular nail polishes, a glitter nail polish and I got a few products from Frontcover for testing. And I finally got my nail art products ordered from ebay before the winter holidays and which I was planning to use for Christmas. But since they arrived later then I expected and wanted, I’ll just keep them and use them for next Christmas.

     In principiu, m-am indreptat catre colectiile limitate. Pe langa asta, mi-am mai luat gene false, pentru ca nu mai aveam deloc, trei oje care nu faceau parte din vreo colectie, o oja glitter si am primit spre testare cateva produse de la Frontcover. In plus, am primit in sfarsit produsele pentru unghiute pe care le-am comandat inainte de Sarbatori si pe care vroiam sa le folosesc de Craciun. Dar cum au venit prea tarziu, le voi folosi abia la Craciunul viitor. 


     Here are the products / Iata produsele:

  1. Essence “Snow Jam” L.E. Collection.
I got two cream eyeshadows which I really love. I can’t remember the price, but I’ll review them soon.

Mi-am luat doua farduri crema care-mi plac tare mult. Nu mai stiu pretul, insa le voi face review cat de curand.







  1. Catrice “Siberian Call” L.E. Collection + Catrice “Khaki Perry” nail polish
Two top coats with “special effects” and a lip cream. I love the top coats, but I’m so pleased with the lip cream.
The “Khaki Perry” nail polish is cute, I’ll show it to you soon.

Doua top coat-uri cu “efecte speciale” si un lip cream. Top coat-urile imi plac, insa lip cream-ul nu ma incanta in mod deosebit.
Oja “Khaki Perry” este chiar draguta, o sa fac un NOTD cu ea.
















  1. KIKO Holographic nail polishes + 390 and 393 nail polishes.
You can find the review for the holo nail polishes HERE. I’ll show you the other two nail polishes soon.

Le-am facut review AICI. Celelate doua oje o sa vi le arat in curand.










  1. Red Cherry fake eyelashes.
I ran out of fake eyelashes, and the Red Cherry ones are my favourite. Each pair was about 2,5 euros.

Nu mai aveam deloc gene false, iar cele de la Red Cherry sunt preferatele mele. Fiecare pereche m-a costat circa 2,5 euro. 






  1. Debby nail glitter.
A nail polish with bif pink flakies and small, colorful glitter. I think it will gorgeous on top of a dark nail polish.

O oja cu “fulgi” mari roz si glitter mic, colorat. Cred ca va arata superb in combinatie cu o oja inchisa la culoare. 







  1. Frontcover goodies.
Two eyeshadows, two lipsticks and two sets of nail stickers. Review coming soon. 

Doua farduri, doua rujuri si doua seturi de abtibilduri pentru unghii. Urmeaza review.








  1. Nail art stuff from ebay.
I bought a stamping image plate, 3D nail decorations and two sets of nail stickers. Winter holidays are over so, as I was saying, I’ll use them next Christmas.

Am cumparat o placuta de stamping, decoratiuni 3D pentru unghii si doua seturi de abtibilduri. A trecut deja sezonul sarbatorilor asa ca, dupa cum va spuneam, le voi folosi abia pentru Craciunul viitor.







     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 







                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...