marți, 29 ianuarie 2013

Swatch & Review - Essence "Snow Jam" Eyeshadow Sorbet (01 & 03) (RO only)



     Hello, ladies.

     Nu stiu cum sunteti voi, dar pe mine editiile limitate ma omoara. In clipa in care aud cele doua cuvinte “magice” stiu ca trebuie sa fac pe naiba-n patru, sa vad produsele si sa sper sa nu ma “lipesc” de ceva pentru ca, oh doamne (da, am scris intentionat asa), am deja prea multe. Si-acum manuta sus daca si voi faceti la fel ca mine :D. Bun, acum ca am lamurit asta, tin sa va spun ca in ultima perioada mi s-a cam indeplinit dorinta.
Recent, Essence a lansat pe piata o noua colectie (editie limitata, doh! :)) ), care poarta simpaticul nume “Snow Jam”. De cum am vazut pe net produsele am fost sigura ca voi da iama in oje, insa spre surpinderea mea n-a fost asa.
     Iata ce mi-am luat in schimb:







     Cateva cuvinte despre “Snow Jam”. Aici este disponibila in magazine in ianuarie si februarie, insa in Romania o puteti gasi incepand cu luna februarie. Produsele din colectie sunt urmatoarele: farduri crema (3), jumbo duo eyepencil (2), lip balm (2), oje (4), mini pile pentru unghii (set de patru pile) si o crema pentru maini.


Sursa foto




     Dintre toate produsele de mai sus pe mine m-au tentat cel mai mult fardurile crema. Va spuneam ca sunt trei disponibile - 01 Lilac Is My Style, 02 Top Of The Ice-Stream si 03 Life Is a Freeride – iar eu le-am achizitionat pe 01 si 03. 



     Le-am folosit, le-am testat, iar acum vi le prezint si voua. 





     Produsul vine ambalat intr-un borcanel din sticla, transparent, prin care poti vedea culoarea fardului. Capacul are culoarea fardului din recipient, iar pe el sunt imprimante logo-ul si numele firmei, colectia si tipul de produs. Pe spatele borcanelului sunt notate numarul fardului, cantitatea – 4,5 grame, dar si alte detalii. Mirosul nu este deloc placut, ci chiar intepator, fiind asemanator cu cel al amoniacului. 




     Fardurile sunt cremoase, foarte pigmentate dupa cum veti vedea si in swatch-uri si rezista excelent la transfer. Nu glumesc, dupa ce le-am incercat in magazin si le-am swatch-uit acasa pentru postare a trebuit sa ma spal pe maini de 6 ori, sa ma frec cu lufa si cu demachiant. S-au luat, intr-un final, cu tot cu vreo trei straturi de piele :)). Partea buna este ca pe cat sunt de rezistente la transfer (si apa), pe atat de usor se iau de pe pleoape folosind doar demachiant. Nu stiu sa va spun de ce, dar daca le veti cumpara veti afla pe propria piele despre ce vorbesc. 




     Mai e cazul sa spun ca rezista ore bune pe pleoapa chiar si fara primer? De asemenea, le puteti folosi si pe post de tus de ochi, pe linia genelor de jos sau pe waterline. Eu am ochii mai sensibili si n-am avut niciun fel de probleme.
     Fiind foarte pigmentate, este de ajuns sa folositi o cantitate foarte mica de fard pentru a acoperi intreaga pleoapa si o cantitate aproape infima daca vreti sa iluminati arcada sau cotul intern al ochiului. 





     O alta parte buna este ca se usuca extrem de repede. Insa totodata este si un minus, pentru ca aveti foarte putin timp la dispozitie pentru a intinde si a blendui fardul. 
     Era sa uit: cand aplicati fardul pe pleoapa, veti simti ca se intareste si pare ca ramane ca o... crema uscata, insa dupa cateva minute va avea aceeasi textura ca si un fard obisnuit. Singura diferenta va fi ca nu se va lua de unde l-ati aplicat decat cu demachiant.  

     01 Lilac is my style este un fard alb, cu o usoara tenta lila si finish metalic. 03 Life Is a Freeride este un turcoaz superb, o imbinare perfecta intre albastru si verde, ce contine mici particule argintii de sclipici. 









    


     Sper ca n-am uitat niciun detaliu, dar daca vi se pare ca am omis ceva nu ezitati sa ma intrebati in comentarii. Acestea fiind zise, va las cu swatch-urile.















      Fardul 01 Lilac Is My Style il puteti vedea "in actiune" aici. Ma chinui de vreo doua saptamani sa postez look-ul acesta pe blog si sper ca miercuri sa reusesc sa vi-l arat. Am folosit fardul pe pleaoapa mobila, sub arcada si in coltul intern. 




         For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




          Kisses and always be beautiful
                   Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...