miercuri, 16 ianuarie 2013

Swatch & Review NYX - Soft Matte Lip Cream, Jumbo Eye Pencil & Jumbo Lip Pencil (ro only)



     Hello, ladies.

     Cand am cumparat de pe Makeup Shop paletele Sleek Mattes Darks and Brights mi-am achizitionat si un NYX Soft Matte Lip Cream. De asemenea, am primit cadou doua creioane jumbo NYX, unul pentru ochi si unul pentru buze.
     Paletele Darks si Brights vi le-am prezentat aici, iar acum a venit randul sa va vorbesc despre cele trei produse NYX.







     Un mic swatch, inainte de a le prezenta pe rand. 



      Iar acum, produsele in detaliu:



                NYX Soft Matte Lip Cream





     Ce spun ei:
      "Trebuie sa il ai! Soft Matte Lip Cream este mixul perfect dintre un ruj intens si un luciu de buze cremos. Un nou tip de pigment matasos, catifelat ce iti va mangaia buzele, si cu ajutorul caruia vei obtine o finisare mata. Produs profesional de machiaj ce este extrem de durabil in comparatie cu orice alt ruj cu textura mata, fiind si foarte hidratant in acelasi timp. Un produs hipoalergenic ce nu blocheaza porii si care este disponibil in 7 nuante de rosu, nude sau roz.

     Mod de aplicare: cu ajutorul aplicatorului atasat de capac se aplica direct pe buzele uscate si curatate. Foloseste-l singur sau impreuna cu un contur de buze. Se recomanda utilizarea unui balsam de buze inainte de a aplica acest produs cu textura mata."





     Ce spun eu:
     Eu am nuanta “San Paulo”.

     Descrierea produsului (pe care o gasiti chiar pe tubulet) este cat se poate de exacta. Nu este nici ruj, nici gloss, este un produs foarte cremos cu finish mat.  Desi usuca putin buzele si pentru unele dintre voi ar putea insemna un disconfort, de aceea este recomandat sa folositi in prealabil un balsam de buze.
     Lip Cream-ul nu are gust, iar mirosul este absolut delicios. Mirosul este dulce, insa deloc gretos, ba chiar pot spune ca miroase a prajituri. De asemenea, este foarte pigmentat.








     In ceea ce priveste rezistenta, m-a surprins mai mult decat placut. Cel mai mult l-am purtat pe buze 14 ore (cand am venit din Romania cu avionul, in noiembrie – doua zboruri si o escala de 5 ore) si a fost nevoie sa-l reaplic in strat subtire dupa circa 10 ore.
     Pe langa acesta de la NYX, mai am inca doua lip cream-uri – unul de la P2 si unul de la Catrice. Desi imi plac si acelea, nu exista comparatie intre ele si NYX: cel din urma este cu mult mai bun, datorita rezistentei, consistentei si mirosului. 





     NYX Soft Matte Lip Cream isi merita toti banii si planuiesc sa-mi achizitionez si alte nuante. Il puteti gasi pe Makeup Shop la pretul de 28 lei.


 Alte detalii:

Greutate: 6.5 g   

Valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului 

IngredientePentaerythrityl Tetraisostearate, Dimethicone,Beeswax, Glyceryl Behenate / Eicosadioate, Phenoxyethanol, Dimethicone /Dimethicone Crosspolymer, Talc, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Silica, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Isohexadecane,Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Parfum. May Contain:CI77019 (Mica) / CI77891 (Titanium Dioxide), CI15850 (D&C Red 6 Na.Salt), CI15850 (D&C Red 7 Ca Lake), CI15985:1 (FD&C Yellow 6 AlLake), CI19140:1 (FD&C Yellow 5 Al Lake), CI45410 (D&C Red 28 AlLake), CI77491 (Iron Oxide Red), CI77492 (Iron Oxide Yellow), CI77499(Iron Oxide Black), CI77742 (Manganese Violet), CI77891 (TitaniumDioxide).




                    NYX Jumbo Lip Pencil




     
     Ce spun ei:
     “Creionul poate fi folosit ca baza inaintea aplicarii rujului sau ca atare ca si ruj, acesta fiind intens hidratant. Contine uleiuri minerale si astfel ajuta la hidratarea buzelor, prevenind uscarea acestora. Un creion cu o precizie uimitoare, cremos si intens pigmentat ce aluneca usor si face ca aplicarea sa fie extrem de usoara.”



     Ce spun eu:
     Eu am nuanta 721 Soft Fuschia. 

     Acesta este primul produs de genul pe care il folosesc si, pana sa-l primesc si sa-l testez, credeam ca este un creion de buze normal, dar mai… mare :)). Citisem descrierea de pe site, insa nu ma asteptam sa fie chiar atat de bun.





     Si la acest produs descrierea este perfecta. Creionul este foarte cremos si hidrateaza bine buzele, ca atare nu mai aveti nevoie sa folositi si balsam de buze.
     Culoarea este una naturala, apropiata de nuanta pielii mele, si are un finish lucios, oferind o stralucire discreta buzelor. Spre suprinderea, are o rezistenta destul de mare. Ma asteptam ca, fiind cremos, sa nu reziste mai mult de 1-2 ore pe buze, insa l-am avut pe buze chiar si 5-6 ore, timp in care am mancat, baut, fumat.
     Folosesc produsul ca baza  atunci cand vreau sa ofer intensitate unui ruj sau cand vreau sa-mi reziste mai mult pe buze. In schimb, daca vreau un look natural sau ma grabesc sa plec de acasa, aplic pur si simplu creionul pe buze si gata. 





     Fiind cremos, aluneza foarte usor pe buze, ceea ce face folosirea lui usoara si rapida. Creionul nu are miros, insa gustul e usor neplacut. De asemenea, dupa cum veti vedea si in poze, este foarte pigmentat.
     NYX Jumbo Lip Pencil poate fi gasit pe Makeup Shop, la pretul de 20 lei.





Alte detalii:

Greutate: 5 g  

Valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului 

IngredienteBees Wax, Copernicia Cerifera (Carnauba) wax, Euphorbia Cerifera (Candelilla) wax, Ceresin, Microcrystalline Wax , Polyethylene, Octyldodeanol, Polyisobutene, Ethylhexyl Palmitate, Diisostearyl Malate, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl Isostearate, Bis-Digylceryl Polyacyladipade-2, Tocopheryl Acetate, and B.H.A. MAY CONTAIN: Mica (CI 77019),Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxide Red (CI 77491), Iron Oxide Yellow (CI 77492), Iron Oxide Black (CI 77499), FD&C Yellow No.5 Al Lake (CI 19140), D&C Red No.6 (CI 15850), or D&C Red No.7 (CI 15850).




                      NYX Jumbo Eye Pencil





     Ce spun ei:
     “Realizat dintr-un amestec de uleiuri minerale si pudra, creionul Jumbo este cremos si usor de utilizat .”



     Ce spun eu:
      Eu am nuanta 605 Strawberry Milk. 




     Este primul meu creion de ochi jumbo de la NYX si ma asteptam sa fie la fel ca baza de ochi (de la aceeasi firma). Insa, de fapt, cele doua produse sunt cat se poate de diferite.
     Jumbo-ul este foarte cremos, aluneca usor pe piele si se intinde foarte bine. De asemenea, fardurile se “lipesc” bine de creion si se blenduiesc usor. Ca tot suntem la capitolul acesta: am aplicat peste jumbo cam orice nuanta de fard si le-a oferit tuturor intensitate
     Creionul are o nuanta de pala de roz, dulce, fiind usor sidefat. Dupa ce-l intindeti pe pleoapa, sideful se va intensifica, in timp ce rozul va deveni mai subtil. 





     NYX Jumbo Eye Pencil poate fi gasit pe Makeup Shop, la pretul de 20 de lei. 

Alte detalii:

Greutate: 5 g  

Valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului

Ingrediente: bees wax, copernicia cerifera (carnauba) wax, euphorbia cerifera (candelilla) wax, ceresin, microcrystalline wax, polyethylene, octyldodeanol, ethylhexyl palmitate, isostearyl isostearate, isononyl isononanoate, tocopheryl acetate, b.h.a, isopropylparaben, isobutylparaben, butylparaben, and polyethylene terephthalate. May contain: mica (CI 77019), titanium dioxide (CI 77891), iron oxide red (CI 77491), iron oxide yellow (CI 774992), iron oxide black (CI 77499), fd&c blue no.1 aluminum lake (CI 42090), fd&c yellow no.5 aluminum lake (CI 19140), chromium oxide green (CI 77288), carmine (CI 75470), ultramarine blue (CI 77007), or ferric ferrocyanide (CI 77510).




     Poate ca unele dintre voi ma vor intreba cum ascut creioanele jumbo, mai ales ca am consumat destul din cel de buze. Inca nu m-am decis daca le voi topi sau le voi ascuti, insa cel mai probabil voi opta pentru a doua varianta. Chiar daca prin ascutire voi pierde ceva produs, prefer asa decat sa ma chinui cu borcanele si pensule. In plus, este mult mai comod sa port in geanta jumbo-ul pentru buze, decat sa am un recipient si o pensula pentru a-l reaplica atunci cand am nevoie.


     Sper ca v-a placut review-ul si astept si parerea voastra cu privire la aceste produse. 

      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 






                       Kisses and always be beautiful

                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...