miercuri, 6 martie 2013

Cumparaturi de primavara (2) - ro only


     Hello, ladies.

     Cred ca niciodata n-am fost mai fericita ca anul acesta ca am scapat de iarna si, in sfarsit, a sosit primavara. In sfarsit pot sa ma plimb prin oras fara sa deger, am scapat de hainelke groase si pot sa ma bucur de razele calde ale soarelui. Din pacate pentru portofelul meu, plimbarile dese inseamna mai multe cumparaturi, din fericire pentru mine, asta inseamna multe produse minunate adaugate la “colectie” :D.
     AICI v-am aratat o parte dintre cumparaturile facute in ultima vreme, iar acum a venit timpul sa vi le prezint si pe celelalte.







     De data aceasta m-am axat mai mult pe oje, fie ele nou aparute pe piata sau “pe cale de disparitie”. De asemenea, veti vedea si cateva produse de machiaj, mai mult sau mai putin necesare :D.

     Sa vedem produsele:


  1. Essence.

     Incepand cu luna martie, Essence a lansat pe piata o multime de produse noi, printre care si cateva oje si toppere superbe. Acum, ce fel de nail polish addict as fi daca le-as ignora si nu le-as oferi un locsor cald pe raftul meu cu oje? Iar pe langa acestea am luat inca doua-trei oje “vechi”, una din ele fiind si la reducere.
     Tot de la Essence am cumparat doua gloss-uri noi Stay Matt – 01 Velvet Rose si 02 Smooth Berry. Acestea doua se numara printre gloss-urile mele preferate, nuantele sunt intense, cremoase si au finish mat. Merita toti banii.
     Ultimul produs Essence este un blush crema din colectia “Oz The Great and Powerful”. Nu spun mai mult pentru ca vreau sa vi-l prezint in detaliu intr-o postare separata.

















  1. Golden Rose.

     Cine nu stie bijuteriile Jolly Jewels? M-am indragostit de ele de cum le-am vazut si, multumita Dianei, am reusit sa pun mana pe ele. Din pacate, frumosul 109 mi-a zburat din mana, s-a spart, iar jumatate din cantitate s-a imprastiat pe jos. Evident, pretuiesc la maxim putinul ce mi-a ramas. 






  1. China Glaze.

     Sunt primele mele oje CG, le ador si cu siguranta nu ma voi opri doar la aceste doua frumuseti.
     Mi-am dorit enorm de mult Golden Rose Jolly Jewels 115 si am fost foarte trista cand Diana nu a mai gasit-o. Insa dupa ce m-am gandit mai bine, am decis ca originalul “It’s a trap-eze” de la CG merita toti banii si nu regret ca am cumparat-o. Este absolut superba si abia astept sa vi-o arat intr-un NOTD. “It’s a trap-eze” face parte din colectia “Cirque du Soleil”.
      “Prey tell” este o nuanta superba de rosu-maroniu, pe care o caut de multa vreme si pe care am gasit-o doar la CG. Oja face parte din colectia “On safari”.








  1. Catrice.

     In mod uimitor, in colectia mea de oje nu se regasea nicio nuanta de maro, asa ca trebuia sa iau masuri. Am cumparat de la Catrice “Bruno Brownani” si “Dulce &Havanna”, un maro inchis si inca unul de culoarea caramelului. Pe langa acestea, am mai luat doua oje nude. 







  1. KIKO.

     Presupun ca ati auzit toate de faimoasele oje OPI Liquid Sand. Da, si pe mine m-a cuprins “febra” de a avea astfel de oje, insa mi s-a parut absurd sa dau 10 euro pe o sticluta, mai ales ca eram sigura ca si alte firme vor scoate pe piata ceva asemanator. Si nu m-am inselat. KIKO a lansat recent pe piata o colectie noua, Sugar Matt, ce contine 16 oje noi cu textura de… zahar, 8 dintre ele fiind “cremoase”, iar 8 cu sclipici. 
     Momentan, m-am limitat la doar doua oje, doua nuante superbe de verde menta neon si lila dulce, perfecte pentru primavara-vara. Le veti vedea in curand pe blog. 






  1. Yves Rocher.

     Sunt in cautarea pudrei de fata perfecta, care sa fixeze bine fondul de ten, sa fie rezistenta la transfer si sa nu-mi evidentieze zonele uscate ale fetei. Nu spun ca aceasta de la Yves Rocher este “za mother of all face powders”, pentru ca din pacate nu rezista prea bine la transfer, insa nici nu m-a dezamagit.
     De la Yves Rocher mi-am mai cumparat trei rujuri, un set de 5 mini-rujuri, si cateva geluri de dus din colectia Jardins du Monde, plus cateva geluri de dus pentru hubby. Am uitat sa le includ in “poza de grup”, insa le veti vedea mai jos. 











  1. GOSH.

     Am devenit fan al produselor GOSH de cand le-am primit spre testare (review AICI pentru o parte din ele – cu celelalte doua inca va sunt datoare). Asa ca am fost tare bucuroasa cand am vazut ca Budni (un fel de DM) are, de scurt, standuri GOSH. Din multimea de produse disponibile mi-am ales un blush si un rimel. Este a doua oara cand folosesc rimelul, prima oara primindu-l spre testare chiar de la ei. 
     Blush-ul il puteti vedea AICI.








  1. P2.

      De la P2 am achizitionat o superba oja nude, ce se numeste “Just married”. Un nume foarte inspirat, as spune eu, tinand cont ca nuanta este ideala pentru a fi purtata de mirese.
     Topperul are sclipici holografic mov si abia astept sa-l port pe unghii. 








     Cam acestea ar fi produsele pe care le-am achizitionat recent. Bine, de cand am facut pozele si pana acum s-au mai “adunat” inca 2-3 produse (de data asta literalmente :D), insa vi le voi arata cand s-or aduna mai multe.
    Spuneti-mi: ce v-a facut cu ochiul si ati trecut pe wishlist dupa ce ati citit postarea? :D. 


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...