sâmbătă, 18 mai 2013

31 Day Nail Challenge: Inspired by a pattern (collab)



     Hello, ladies.

     This saturady’s theme is “pattern”, one that gave quite a headache and it’s rather interpretable. Initially I wanted to do a “Burberry” pattern, but it seemed too painstaking and since I wasn’t in the mood to do it, I chose two simple patterns: stars and lace.
     I don’t know how well they fit this theme, but I hope you’ll like them.

     Tema de sambata aceasta este “pattern”, una care mi-a dat batai de cap si care este cat se poate de interpretabila. Initial am vrut sa fac un model “Burberry”, insa mi s-a parut prea migalos si nu aveam rabdarea necesara pentru el, asa ca am ales doua modele mai simple: stele si dantela.
     Nu stiu cat de mult se potrivesc, dar sper sa va placa.






     For my first manicure I used Color Club “Fashion addict” as a base nail polish. As for the stars, I stamped them using Essence “132 break through”.
     For the second manicure I used Catrice “050 Moulin Rouge Light”, while I stamped the lace using China Glaze “Prey Tell”.

     Pentru prima manichiura am folosit ca baza oja “Fashion addict” de la Color Club, iar pentru stelutele stampilate am ales Essence “132 break through”.
     Pentru a doua manichiura am folosit Catrice “050 Moulin Rouge Light”, in timp ce modelul a facut stampilat cu oja China Glaze “Prey Tell”.

Enjoy the pictures. 




























     Don’t forget to visit the other blogs.

     Nu uitati sa vizitati si blogurile colegelor mele.









     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...