duminică, 20 octombrie 2013

Cooking time: Paine aromata cu ceapa verde si cascaval

     Hello, ladies.

     Va promisesem cu mult timp in urma ca, din cand in cand, voi posta si retete de gatit. Nu am facut-o atat de des pe cat mi-am dorit, iar ultimele postate au fost doar pe Facebook. Astazi imi iau revansa si postez reteta pe blog.
     O sa fiu sincera de la inceput si o sa va spun ca nu este inventia mea. De altfel, sunt sigura ca majoritatea dintre voi ati vazut de multe ori pe FB reteta / poza de inspiratie. Dupa ce am “intalnit-o” si eu de cateva ori si-am inghitit in sec cu gandul la ea, am decis sa pun osu' la treaba si sa incerc reteta, mai ales ca este foarte simpla.
     Daca v-am starnit curiozitatea, cititi in continuare articolul si veti gasi reteta pas cu pas.





Poza de inspiratie:




     Ingrediente:
  • o paine Pave;
  • o roata de cascaval afumat – este bun si cel normal, insa cel afumat ii da un gust deosebit;
  • cateva fire de ceapa verde;
  • cateva fire de marar;
  •  piper.




     Cum se procedeaza:


     Taiati painea pe lung si pe lat, pe cat posibil in parti egale.





     Taiati cascavalul felii.





     Asezati cascavalul intre “feliile” de paine. Incercati sa puneti cat mai multe, chiar daca sunt inghesuite.







     Taiati ceapa verde marunt si presarati-o pe deasupra. Punteti un praf de piper, un strop de ulei de masline si dati totul la cuptor. Lasati sa se coaca pana cand cascavalul se va topi, iar painea se va rumeni.







     Scoateti de la cuptor si presarati mararul tocat.






     Savurati impreuna cu o salata de rosii cu ceapa de apa. Dupa cum spuneam, reteta este foarte simpla, insa absolut delicioasa. Sper sa va placa si va urez spor la treaba.










     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...