miercuri, 9 octombrie 2013

Frumusetea sta in puterea ta, nu in ochii celui care priveste

     Esti femeie. Esti frumoasa. O stiu parintii tai, o stie sotul tau, sau poate prietenul tau. O stiu prietenele tale, care poate si-ar dori ochii tai, tenul tau perfect, sanii mari sau soldurile alea late si sexy pe care tu probabil le urasti. O stiu si barbatii care intorc capul dupa tine pe strada, dar pe care tu nu-i vezi. Nu-i observi pentru ca nu te simti si nu te vezi atragatoare, frumoasa. Te inteleg perfect pentru ca stiu cum este.
     Poate ca avem varste diferite, siluete si gusturi diferite, insa gandim la fel. Eu sunt tu. Da da, tu, cea care strambi din nas cand te uiti in oglinda dimineata. Tu care-ti spui, mai des sau mai rar, “as vrea sa fiu la fel de frumoasa ca X”. De ce iti doresti sa arati ca altcineva, cand tu esti perfecta exact asa cum esti? Nu ma crezi, nu? Bine, atunci o sa-ti vorbesc putin despre mine si despre increderea in propria persoana pentru ca, in fond, aceasta este temelia frumusetii.


Sursa



     Am sa fiu sincera si am sa admit ca mi-ar fi fost greu sa-mi deschid sufletul daca nu as fi decis sa particip la Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris.
     Putine dintre voi stiu ca anumite motive personale ma impiedica, pentru moment, sa am silueta din anii “tineretii”. Majoritatea celor care ma vad ma condamna si ma critica, insa cu timpul am invatat sa ignor aceste rautati gratuite. Totodata, cu trecerea timpului, am invatat sa-mi dezvolt si sa-mi mentin increderea in sine. Este adevarat, autosugestia are rolul ei, insa unul destul de mic mai ales cand esti demoralizata.
     In timpul procesului de maturizare am invatat sa-mi definesc stilul, sa descopar ce haine se potrivesc siluetei mele, ce culori in pun in evidenta ochii, tenul si parul, ce farduri sau rujuri ma complimenteaza. Am invatat din greseli, am plans cand un machiaj nu a iesit cum am vrut eu, sau cand o bluza, o rochie sau o pereche de pantaloni nu cadea pe mine asa cum imi doream eu. Insa am tras aer in piept, mi-am sters lacrimile si, cu zambetul pe buze, am incercat iar si iar. 



Sursa

     Pe masura ce machiajul mi-a iesit mai frumos, am inceput sa ma simt mai sexy, mai frumoasa si sa zambesc mai mult. Uneori a fost vorba despre clasicul ruj rosu, “cel mai bun prieten al femeii”, cum ii spun eu. Alteori m-am simtit bine purtand un tus de ochi intr-o culoare vie, ignorand vesnicul negru sau maro. Iar alteori, un machiaj smokey sau o pereche de gene false dese au fost cele care m-au facut sa merg pe strada mandra, avand atitudinea de “azi EU sunt cea mai frumoasa si nimeni altcineva”. 


Sursa






     Totusi, nici machiajul nu este totul. Stii sutienul dantelat pe care l-ai vazut saptamana trecuta, insa nu l-ai cumparat? Foarte rau ai facut. Daca nu-l vede nimeni nu inseamna ca nu te va face sa te simti mai increzatoare. Sau poate azi-dimineata chiar trebuia sa porti bluza aceea usor decoltata, ori blugii skinny asortati cu o camasa baby-doll. Indrazneste sa porti o esarfa viu colorata sau tocuri la serviciu.
Indrazneste sa fii tu, indrazneste sa fii si sa te simti frumoasa. Tine minte: machiajul nu este doar o masca, hainele nu sunt doar un ambalaj. Personalitatea te defineste doar pe jumatate, depinde de tine cum conturezi cealalta jumatate.







     Ce m-a ajutat mult a fost sa realizez ca nu trebuie sa fiu perfecta. De fapt, perfectiunea este un mit si tocmai defectele sunt cele care ne fac speciale si frumoase. Am invatat ca nu trebuie sa incerc sa ascund defectele, ci sa le armonizez cu atuurile. Sa le fac sa “traiasca” impreuna, avand o casnicie fericita. Mariajul lor fericit ma fac sa ma simt la fel: fericita. De-aici vine increderea in sine, iar mai departe, frumusetea. Cand ai incredere in tine, stralucesti. Iar asta se vede si la exterior, te simti si esti mai frumoasa.




Sursa



     Permite-mi sa-ti ofer un ultim sfat. Intr-o zi de weekend, imbraca-te cu hainele preferate, machiaza-te frumos si coafeaza-ti parul. Apoi vino in fata oglinzii, priveste drept in ochi si inchide-i. Trage aer in piept si zambeste. Cum de ce? Pentru ca femeia frumoasa pe care o vezi in oglinda si care ti-a ramas imprimata in minte esti tu. Tu ai zambetul acela larg si atragator, ochii stralucitori ai tai sunt, machiajul impecabil a iesit din mainile tale, iar corpul sexy al tau este. Felicitari, draga mea, tocmai ai realizat ca persoana frumoasa si increzatoare in sine care ai vrut intotdeauna sa fii esti chiar tu.

     Acest articol a fost scris pentru Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris.


                              Va pup si fiti mereu frumoase
  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...