joi, 19 decembrie 2013

NOTD: Candy Cane (X-mas series)

     Hello, ladies.

     Doua dintre simbolurile Craciunului sunt, fara indoiala, bradul frumos impodobit si dulciurile, in speta acadelele. Asadar, de ce nu le-am purta pe unghii acum, de sarbatori? Modelul pe care vi-l prezint astazi este pentru acelea dintre voi care isi doresc o manichiura deosebita, insa simplu de realizat.
     Cititi articolul in continuare daca doriti sa aflati cum am realizat aceasta manichiura.







     Pentru modelul de astazi am folosit o oja alba Farmasi, Zoya Payton, o oja verde de la P2, cateva oje sand (P2, O.P.I.) si cateva glittere (Essence, P2).
     Am aplicat oja Farmasi intr-un singur strat, iar dupa ce s-a uscat, am lipit benzi subtiri de scotch pe diagonala, pe toate unghiile, exceptand inelarul. Apoi, am aplicat Zoya Payton in doua straturi, am indepartat imediat scotch-ul si am aplicat top coat-ul Seche Vite.
     Cum am realizat bradutul: am aplicat doua benzi de scotch pe lateralele inelarului, apoi am lipit colturile unor bucatele de scotch astfel incat sa formez niste ramurele. Am aplicat oja verde de la P2 si am sigilat cu Seche Vite pentru o uscare rapida si un luciu frumos. Apoi, cu ajutorul unui dotting tool, am punctat diverse oje texturate si glittere pe bradut pentru a picta globurile.
     Dupa cum v-am spus, nu este foarte complicat, dar trebuie sa aveti putina rabdare. Sper sa va placa manichiura :).
     Daca doriti, puteti arunca o privire si pe prima propunere pentru manichiura de Craciun. O gasiti AICI


                                        Click pe poze pentru marire, va rog.











     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below and my email address (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, si adresa de mail.  





 
          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...