luni, 9 decembrie 2013

NOTD: Holo Christmas (X-Mas series nails)

     Hello, ladies.

     Mai sunt doar doua saptamani pana la Craciun si cred ca este cazul sa incep seria de postari cu machiaje si manichiuri potrivite pentru aceasta sarbatoare. Ideile sunt multe, timpul este limitat, insa eu voi face tot posibilul sa postez cat mai multe articole din aceasta categorie.
     Astazi am sa va arat prima manichiura de Craciun, pe care am purtat-o si la intalnirea de sambata cu bloggeritele. Eu sunt mandra de ce mi-a iesit si sper sa va placa si voua.







     "Vedeta" acestei manichiuri este Flormar PD02. Oja face parte din noua colectie de iarna "Passionate Dots" si este un rosu bogat cu sclipici auriu si rosu extrem de subtil. Lacul de unghii este texturat, acopera unghia perfect dintr-un singur strat, se usuca in cateva minute si rezista pe unghii circa 5 zile. Mi se pare perfecta pentru a fi purtata in aceasta iarna si mai ales de sarbatori, o recomanda textura, culoarea si aplicarea. Pretul este "prietenos" - 15 lei, iar oja poate fi gasita in orice magazin sau la orice insula Flormar.

     Pentru manichiura de astazi am imbinat doua tehnici: half moon si stamping. Pentru half moon am folosit niste benzi pentru french pe care le-am lipit la baza unghiei, apoi am aplicat oja Flormar PD02. Dupa ce aceasta s-a uscat, pe semiluna ramasa am aplicat Flormar 392, folosind o pensula de nail art. Unghiile de la inelare le-am pictat in intregime cu PD02, apoi am stampilat fulgi de zapada de diverse marimi cu o oja argintie. Eu am optat pentru una de la Kiko, insa in noua colectie Mirror de la Flormar gasiti un argintiu identic cu cel pe care l-am folosit eu. Placuta pe care am folosit-o pentru a stampila fulgisorii este QA31 si am cumparat-o de pe ebay anul trecut.

     Acum va las cu pozele. Sper sa va placa propunerea mea :).


                                        Va rog mult, click pe poze pentru marire.



































     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.  




 
          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...