duminică, 2 februarie 2014

My 2 cents

     DISCLAIMER:

     Acest articol este scris avand la baza informatii si observatii obtinute in decursul a doi ani de blogging. Este parerea mea personala si punctul de vedere avut in acest moment. Nu atac pe cineva anume, nu arat cu degetul pe nimeni in special si, daca va simtiti lezate de acest articol desi poate nu ar trebui, imi cer scuze in avans.
     Articolul este doar reactia mea la indemnurile mai mult sau mai putin ortodoxe pe care le-am primit, la subterfugiile la care recurg bloggeritele pentru a avea un strop de succes fals in plus si la... prostitutia din blogging. There, I said it.
     Nu am scris articolul din ura, invidie, frustrare si orice altceva v-ar mai trece prin cap. Dar ma astept sa fiu aspru criticata, desfiintata, flagelata, lucruri pentru care sunt pregatita.





     Am creat acest blog la indemnul sotului meu. Aveam nevoie de un loc unde sa evadez, unde sa ma simt bine. Un coltisor vesel, curat, doar al meu, unde rautatea, invidia, prefacatoria, oamenii cu doua fete, ipocriti si care leaga prietenii doar de fatada nu aveau ce cauta. Nu ma asteptam la o lume perfecta, insa credeam ca este o idee mai frumoasa decat cea de care ne lovim zi de zi.
Insa la scurt timp dupa ce am intrat in lumea aceasta am aflat ca nu este nici pe departe asa cum mi-am imaginat. Am “rumegat” mult trairile si experientele de pana acum, iar concluziile la care am ajuns sau, mai bine zis, deciziile pe care le-am luat sunt prezentate mai jos.



     Refuz sa fiu o bloggerita ipocrita. Sa-i critic pe altii pana la desfiintare pentru cum vorbesc, arata sau se poarta, cand poate si eu am facut la fel. Sa ma plang constant de viata mea, iar in secunda doi sa afisez ostentativ ce mi-am mai cumparat. Sa ma auto-desfiintez doar pentru a “pescui” niste laude mai mult sau mai putin sincere.

     Refuz prieteniile de fatada sau din interes. Nu vreau ca in fata sa pup pe cineva, iar pe la spate sa o tarasc in mocirla si s-o desfiintez. Nu vreau sa fiu prietena cu cineva doar ca sa am unde sa-mi vars veninul sau pentru a avea un “personal shopper”. Nu vreau o prietena care-mi sta alaturi doar din interes, oricare ar fi acela. Si refuz sa fiu o astfel de prietena.

     Refuz sa fiu o bloggerita careia nu-i pasa de cititori si nu-i respecta. Care posteaza doar de dragul traficului sau al comentariilor, care doreste doar sa laude un produs care poate fi sau nu bun / calitativ.

     Refuz sa fac giveaway-uri false. Refuz sa dau sperante false fetelor care m-au ajutat sa cresc, sa ma dezvolt, sa ma ridic. Sa le promit marea cu sarea si sa le las sa viseze la unul sau mai multe produse, doar pentru ca vreau eu niste like-uri in plus. Si ca tot veni vorba...

     Refuz sa fiu o bloggerita care cumpara like-uri false. Nu ma ajuta cu nimic ca am mii sau chiar zeci de mii de like-uri, cand la postarile mele comenteaza aceleasi cinci persoane si am trei like-uri lesinate (cifre alese total la intamplare). Poate ca sunt de moda veche, insa mizez pe calitate, nu cantitate si vreau ca persoanele care ma urmaresc sa fie reale, nu niste bani investiti intr-un program.

     Refuz sa-mi sustin blogul doar din produsele primite spre testare. Nu spun ca n-am primit sau ca n-o sa mai accept produse, majoritatea o facem, daca nu chiar toate, si nu vad nimic rau in asta. Insa de aici si pana la a scrie in proportie de 90-99% doar despre produse primite este cale lunga. Ar insemna sa nu mai scriu din placere, sa nu mai pun pasiune in ceea ce fac si sa nu-mi mai respect cititorii.

     Refuz sa-mi ocup ziua, cat e ea de lunga, trimitand mail-uri catre firme, doar ca sa am placerea sa primesc ceva pe care n-am dat eu banii si doar ca sa am despre ce scrie pe blog. Si refuz sa postez doar cand am primit ceva nou de la vreo firma si trebuie sa-i fac reclama.

     Refuz sa-mi transform blogul intr-o mare reclama mascata. Ori scriu din pasiune, ori scriu pentru bani si nu ma feresc sa arat asta.

     Refuz sa fiu o bloggerita care nu stapaneste cum trebuie nici o limba, nici macar pe cea materna, si totusi se incapataneaza sa scrie in stilul "Google Translate" (asta e cu manta :) ).

                                                                 Just my 2 cents.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...